متن کنایه آمیز محمدرضا گلزار در استوری+ عکس

محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و مجری صدا و سیما با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: «دوستی که با سوتفاهم جزئی دشمن می‌شه از اول دشمن بوده فقط الان دیگه تظاهر نمی‌کنه.»

به گزارش رصد روز، محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و مجری صدا و سیما با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: «دوستی که با سوتفاهم جزئی دشمن می‌شه از اول دشمن بوده فقط الان دیگه تظاهر نمی‌کنه.»

0 33

محمدرضا گلزار، متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، چهره‌ای شناخته شده در عرصه هنر ایران است. محمدرضا گلزار در قامت بازیگر، خواننده، نوازنده، مجری و مدل خوش درخشیده و با هنرمندی خود، جایگاه ویژه‌ای در قلب مخاطبانش پیدا کرده است. محمدرضا گلزار فرزند سوم خانواده است. پدر او مهندسی تبریزی و مادر او خانه‌دار و تهرانی هستند. او دو برادر به نام‌های علیرضا (مهندس عمران) و بردیا (مترجم زبان انگلیسی) و یک خواهر به نام آتوسا (مترجم زبان آلمانی) دارد.

 

 

ورود محمدرضا گلزار به موسیقی
عشق به موسیقی در وجود محمدرضا گلزار از همان دوران نوجوانی ریشه دوانده بود. زمانی که در سوم دبیرستان تحصیل می‌کرد، با وجود مخالفت پدرش، نواختن گیتار را به صورت خودآموز آغاز کرد. اما شور و اشتیاق او به موسیقی به اینجا ختم نشد. پس از گذراندن دوران دبیرستان و ورود به دانشگاه، گلزار با پیگیری و پشتکار، نواختن پیانو را نیز به مهارت‌های خود اضافه کرد.

 

نقطه عطف در مسیر موسیقیایی گلزار، زمانی رقم خورد که پس از اتمام دانشگاه، به عنوان نوازنده به گروه “آریان” پیوست. در این گروه محبوب، گلزار مدت‌ها به عنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می‌کرد و در کنار خوانندگان و نوازندگان شناخته‌شده، به هنر خود صیقل می‌داد.

 

حضور در گروه آریان فرصتی ارزشمند برای گلزار بود تا در معرض دید عموم قرار بگیرد و استعداد خود را به نمایش بگذارد. نوازندگی او در این گروه، دریچه‌های جدیدی را به روی او گشود و زمینه را برای ورود او به عرصه‌های دیگر مانند سینما و خوانندگی فراهم کرد.

 

آغاز فعالیت بازیگری محمدرضا گلزار
گلزار پس از گذراندن تحصیلات در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی، در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم “سام و نرگس” به کارگردانی ایرج قادری، قدم به دنیای پرهیاهوی سینما گذاشت. در فروردین ماه سال ۱۳۷۹، هنگامی که محمدرضا گلزار ۲۳ سال داشت، سرنوشت او در یک کافی شاپ در خزرشهر رقم خورد. در آن روز، گلزار که به عنوان نوازنده در گروه آریان فعالیت می‌کرد، با ایرج قادری، کارگردان نامدار سینما، روبرو شد.

 

این دیدار اتفاقی، نقطه عطفی در زندگی گلزار بود. او که در آن زمان هیچ تجربه بازیگری نداشت، با شجاعت به سراغ قادری رفت و او را به کنسرت گروه آریان دعوت کرد. قادری که تحت تاثیر اعتماد به نفس و پویایی گلزار قرار گرفته بود، به او پیشنهاد بازی در فیلمی به نام “نرگس و سام” را داد. گلزار که از این پیشنهاد هیجان‌زده شده بود، پس از گذراندن تست و پیش‌تولید، در نهایت در چند ماه بعد برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت.

این تجربه سرآغازی برای سفری پرفراز و نشیب در دنیای بازیگری برای محمدرضا گلزار بود.

 

از جمله فیلم‌های پرفروش که گلزار در آنها حضور داشته می‌توان به سلام بمبئی با کارگردانی قربان محمدپور (۱۳۹۴)، آینه بغل با کارگردانی منوچهر هادی (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ با کارگردانی منوچهر هادی (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم با کارگردانی کمال تبریزی (۱۳۹۸) اشاره کرد.

علاوه بر سینما، گلزار در سریال‌های تلویزیونی نیز فعال بوده و در آثاری مانند عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) به ایفای نقش پرداخته است.

 

گام نهادن محمدرضا گلزار در دنیای مدلینگ 
در سال ۱۳۸۰، زمانی که محمدرضا گلزار ۲۴ سال داشت، دریچه‌ای جدید به روی او گشوده شد. چهره جذاب و گیرای او، در کنار علاقه‌اش به دنیای مد، او را به سمت دنیای مدلینگ سوق داد.

 

در آن سال، برند پوشاک مردانه ای ، گلزار را به عنوان اولین فتومدل خود انتخاب کرد. تصاویر او بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی نقش بست و نگاه‌ها را به خود خیره کرد. این تجربه برای گلزار فرصتی طلایی بود تا علاوه بر نمایش جذابیت‌های ظاهری خود، توانایی‌هایش را در عرصه‌ای جدید به اثبات برساند. حضور او در دنیای مدلینگ، به نوعی مکمل فعالیت‌های هنری او در زمینه موسیقی و بازیگری بود و به او در کسب شهرت و محبوبیت بیشتر کمک کرد.

 

خوانندگی محمدرضا گلزار
موسیقی همواره رگ‌های وجود محمدرضا گلزار را نواخته و نقشی اساسی در زندگی او ایفا کرده است. پس از سال‌ها دوری از ساز و آواز، در سال ۱۳۹۲، شوق و میل به موسیقی بار دیگر در او زنده شد و این بار در قامت خواننده و تهیه‌کننده، به دنیای موسیقی بازگشت.

گلزار از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با انتشار چندین تک آهنگ خوانندگی خود را به نمایش گذاشته است.

 

گلزار با ثبت گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار)، گامی دیگر در مسیر خوانندگی برداشته است. بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۹۵، نقطه عطفی در کارنامه خوانندگی محمدرضا گلزار رقم خورد. او در این تاریخ، اولین کنسرت رسمی خود را در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار