مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پلاسکو کار سایپا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت پلاسکو کار سایپا (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402، با حضور بیش از 55 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در روز یکشنبه 3 تیر ماه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت پارس خودرو برگزار...

به گزارش رصد روز به نقل از سایپا نیوز، مجمع  عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پلاسکو کار سایپا (سهامی عام) برای سال مالی  منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۵۵ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در روز یکشنبه ۳ تیر ماه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت پارس خودرو برگزار شد.در ابتدای این جلسه که به ریاست محمد هاشمی خواه به نمایندگی از شرکت سایپا برگزار شد، گزارشی از عملکرد هیأت مدیره توسط داود منصوری فرد مدیر عامل شرکت  پلاسکو کار سایپا به حضار و سهامداران ارائه شد.

پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیتها، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت پلاسکو کار سایپا  مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت و موسسه سامان پندار به عنوان بازرس و حسابرس قانونی ،روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت برای سال ۱۴۰۳  و تعیین اعضای حقوقی هیات مدیره با تصویب اکثریت اعضاء انتخاب شد. گفتنی است  این جلسه به صورت مجازی و آنلاین برای سهامداران برگزار شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط