مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا برگزار شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی سمیکو با توجه به آگهی منتشر شده در روزنامه اطلاعات شماره ۲۷۸۵۹ مورخ ۰۳/۲۲/ ۱۴۰۰ و اطلاعیه بارگزاری شده در سایت شرکت،مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ از ساعت ۱۰ صبح در محل تالار شهید قاسم سلیمانی واقع درشرکت پارس خودرو با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سمیکو برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور اکثریت سهامداران حقوقی ، حقیقی ، حسابرس و بازرس قانونی و نیز ناظر سازمان بورس برگزار گردید ، در چارچوب دستور جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی برای دوره منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ قرائت و پس از گفتگو و بررسی مجمع با اکثریت آراء صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ را مورد تصویب قرار داد . همچنین در این جلسه  تعداد زیادی از پرسش های سهامداران بالاخص در خصوص بورسی شدن مطرح گردید که توسط مدیران ارشد سمیکو و هیئت رئیسه پاسخ داده شد.

سود تلفیقی۴،۷۲۰،۰۰۰ میلیون ریال نسبت به دوره مشابه ۶۳۰ درصد افزایش و همچنین سود شرکت اصلی ۳،۳۵۰،۰۰۰ میلیون ریال  که نسبت به دوره مشابه ۴۲۱ درصد افزایش داشته است .  سود هر سهم با توجه به سرمایه ثبتی در تاریخ تهیه صورت های مالی ۷۳۰ ریال و سود پایه هر سهم پس از ثبت افزایش سرمایه جدید در سال ۱۴۰۰ معادل ۵۴۰ ریال گردید . که مقرر شد ۲۰ درصد سود معادل مبلغ ۵۴۰ر۶۸۳ میلیون ریال ( به ازای هر سهم ۱۱۰ ریال با سرمایه جدید ) توزیع شود .

خاطر نشان می گردد گزارش حسابرس برای اولین بار در تاریخ سمیکو بصورت مقبول دریافت گردید که این نیز نمایانگر شفافیت در این شرکت می باشد . همینطور لازم به ذکر است که عمده اقدامات لازم برای پذیرش در فرابورس انجام شده و اواخر تیر ماه نتیجه هیات پذیرش اعلام می گردد .

خالص ارزش دارایی هر سهم ( NAV )  با سرمایه جدید در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ معادل ۶۹۰ر۶ ریال می باشد .

در پایان لازم به توضیح می باشد که با موافقت مدیرعامل محترم گروه سایپا و هیئت مدیره محترم، نقل و انتقال سهام که با مصوبه سال ۸۹ هیئت مدیره سایپا ممنوع گردیده بود ( مصوبه مذکور، فروش سهام سمیکو رو تا مادامیکه پرسنل در استخدام سایپا بودند رو ممنوع کرده بود) آزاد شد و مقررات مربوطه برای خرید و فروش تا پایان تیر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جلسه در ساعت ۱۲:۱۵ همان روز خاتمه یافت .

1 151 2 145

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط