محسن فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشور به شهادت رسید / وزارت دفاع بیانیه داد

بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

ساعاتی قبل محسن فخری زاده یکی از دانشمندان حوزه هسته‌ای کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به دست عوامل تروریست در اطراف تهران ترور شد و به شهادت رسید.

– بنا بر اطلاعات کسب شده، این ترور در شهر آبسرد  رخ داده و تروریستها پیش از تیراندازی به سمت خودروی آقای فخری زاده، اقدام به انفجار یک خودروی دیگر کرده اند.

بیانیه وزارت دفاع:

«بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.»

– در جریان این درگیری تعداد دیگری از افراد هم کشته شدند که هویت آنها هنوز معلوم نیست.

– گفته می شود برخی نزدیکان آقای فخری زاده هم همراه ایشان بوده اند.

13990907175036843216992010

این تصویر از منابع غیر رسمی با عنوان تصویری از لحظات این درگیری منتشر شده است

– بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این طی سخنانی از آقای فخری زاده نام برده و رسانه های صهیونیستی نیز گفته بودند که او یکی از اهداف ترور این رژیم بوده است.

13990907174949671216991910

مطالب مرتبط

آخرین اخبار