محمدرضا گلزار سالگرد عقدش را با این تصاویر یادآوری کرد

محمدرضا گلزار که سال گذشته خبر ازدواجش حاشیه‌های زیادی به همراه داشت همچنان تمام تلاشش را برای دیده نشدن همسرش می‌کند.

به گزارش رصد روز، محمدرضا گلزار که سال گذشته خبر ازدواجش حاشیه‌های زیادی به همراه داشت همچنان تمام تلاشش را برای دیده نشدن همسرش می‌کند و امروز هم در سالگرد عقدشان چندین تصویر از خود به تنهایی منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود و از آن زمان یکی از گران‌ترین بازیگران ایران شد. محمدرضا گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶)، ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

3 42 2 42 1 45

زندگی
اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

حواشی و نکات جالب توجه درباره محمدرضا گلزار
• استعداد درخشان در تحصیلات: جالب است بدانید که محمدرضا گلزار در کنکور سراسری، نمره ۱۰۰ در درس‌های عربی و معارف کسب کرده است.

• تدریس دروس معارف و دینی: او در زمان تحصیل دانشگاهی، دروس معارف و دینی را نیز به دانشجویان تدریس می‌کرد.

• اعتقادات مذهبی: گلزار خود را فردی مذهبی می‌داند و در این زمینه نیز پایبند به اصول و ارزش‌های دین اسلام است.

• نام محمدرضا گلزار همواره با حاشیه و جنجال همراه بوده است، از جمله بحث‌هایی پیرامون دستمزد نجومی او در پروژه‌های مختلف.یکی از جنجالی‌ترین این مباحث، مربوط به دستمزد او در سریال “عاشقانه” به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶ بود. برخی منابع مدعی بودند که گلزار برای بازی در این سریال، مبلغ یک میلیارد تومان دریافت کرده که معادل ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. این رقم در آن زمان، او را به یکی از گران‌ترین بازیگران ایران تبدیل می‌کرد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

• پس از انتشار خبری مبنی بر انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان سیزدهم جذاب‌ترین مرد جهان توسط مجله “IMDb”، عوامل برنامه “برنده باش” جشنی برای او تدارک دیدند و این خبر را در فضای مجازی منتشر کردند. اما چند روز بعد، مشخص شد که این خبر کذب بوده و واکنش‌های منفی بسیاری را به دنبال داشت.

• در سال ۱۴۰۰، مسابقه “هفت خان” با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه خانگی پخش شد. پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما، در افشاگری جنجالی مدعی شد که گلزار برای اجرای این برنامه، مبلغ ۱۸ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است. این رقم نجومی، بار دیگر بحث دستمزدهای گلزار را داغ کرد و به یکی از حاشیه‌های “هفت خان” تبدیل شد.

• محمدرضا گلزار در واکنش به حواشی پیرامون خود، در پستی اینستاگرامی نوشت: “باید سکوت کنی و به جای قانع کردن آدم‌ها، استوار و مصمم مسیر هدف‌هایت را دنبال کنی…”

• در اردیبهشت ۱۴۰۳ تصویری از محمدرضا گلزار در کنار تسلا سایبرتراک دیده شد ، سایبرتراک یک وانت تمام الکتریکی است که توسط تسلا تولید می‌شود. گران‌ترین مدل سایبرتراک با هر بار شارژ تا ۸۰۰ کیلومتر پیمایش می‌کند و شتاب صفر تا صد آن ۲٫۹ ثانیه است. قیمت نسخه سه‌موتوره سایبرتراک ۶ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان است. در تصویر منتشر شده، گلزار در کنار یک نسخه دست‌ساز از سایبرتراک با بدنه‌ای شبیه به مدل اصلی دیده می‌شود.

 

دوستان و علاقه مندی های محمدرضا گلزار 
• امین حیایی، دوست صمیمی گلزار در عرصه بازیگری است. در میان ورزشکاران نیز  علی دایی رابطه نزدیکی با او دارد.

• غذای مورد علاقه گلزار قرمه سبزی و ماکارانی است و علاقه چندانی به غذاهای بیرون ندارد و ترجیح می‌دهد غذا را در خانه میل کند.

• به طور مرتب ورزش می‌کند و به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط