محمد حسین میثاقی از رای بیرانوند و پرسپولیس خبر داد+ ویدیو

رأی پرونده «بیرانوند - پرسپولیس» نهایی شده و هفته آینده اعلام می‌شود.

به گزارش رصد روز، رأی پرونده «بیرانوند – پرسپولیس» نهایی شده و هفته آینده اعلام می‌شود.

به نقل از محمد حسین میثاقی رای پرونده علیرضا بیرانوند اعلام شده و نتیجه به نفع پرسپولیس است.

محمد حسین میثاقی (زادهٔ ۱۳ مهر ۱۳۶۵) مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است.

 

او در ویژه برنامهٔ بیست‌چهارده به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی حضور داشت. وی در جام جهانی ۲۰۱۸ خبرنگار اعزامی به روسیه بود و همچنین او مجری‌گری برنامه آسیا ۲۰۱۹ که ویژهٔ جام ملت‌های آسیا بود را هم بر عهده گرفت. میثاقی در تابستان ۱۴۰۰ به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه یورو ۲۰۲۰، ویژه برنامهٔ جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ را بر عهده داشت. او در پاییز ۱۴۰۱ نیز در کنار محمدرضا احمدی به اجرای برنامه جام ۲۰۲۲ پرداخت. وی در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارش‌گری فوتبال زنده را انجام نمی‌دهد، بیان کرد که علاقه‌ای به این کار ندارد و بیشتر دنبال اخبار و حواشی فوتبال است.

وی پس از ورودش به برنامه نود آیتم‌هایی همچون «ایران نود» و «تقویم نود» را تهیه کرد

زندگی
محمدحسین میثاقی در ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج در استان البرز زاده شد. میثاقی دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه رازی کرمانشاه است. او یک برادر و چهار خواهر بزرگتر از خود دارد. محمد حسین میثاقی ازدواج کرده و متأهل است و ۲فرزند پسر دارد.

زندگی شغلی
ورود به صدا و سیما
وی کار خود در صدا و سیما را با قبولی در تست صدا و تصویر و کار در رادیو کرمانشاه شروع کرد و سپس به گروه اجتماعی شبکه استانی زاگرس پیوست.

راه‌یابی به برنامهٔ ۹۰
در همان سال ورودش به تلویزیون(با کمک یادگیری های استاد بزرگش سامیار روشن) ، تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرد که وی آن موقع حواشی بازی را می‌گرفت و برای شبکه سه می‌فرستاد. پس از این، عوامل شبکه سه از آن‌ها خوششان آمد و وی را به کار در شبکه سه دعوت کردند. وی وقتی برای تست گزارش به شبکه سه رفت، عادل فردوسی‌پور او را دید و برای همکاری در ۹۰ از او دعوت کرد.

شهرت و تهیه‌کنندگی
شهرت محمد حسین میثاقی با گزارش و حاشیه‌های برنامه ۹۰ شروع شد و با حضور در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش به اوج خود رسید و حالا در مقام تهیه‌کننده ورزشی نیز فعالیت دارد.

اجرا
میثاقی در حال اجرای قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۶
اجرای برنامه جام چهاردهم
او از خرداد تا تیر ۱۳۹۱ در زمان برگزاری جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲، به اجرای بخش اخبار و حواشی برنامهٔ جام چهاردهم به همراه رضا جاودانی و محمدرضا احمدی پرداخت. این اولین تجربهٔ اجرای میثاقی بود.

اجرای برنامه بیست‌چهارده
او از خرداد تا تیر (ماه) ۱۳۹۳ در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی، به مجری‌گری برنامه بیست‌چهارده که ویژه برنامه پوشش جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بود پرداخت.

اجرای برنامه آقای گزارشگر
وی در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ مجری مسابقه آقای گزارشگر به همراه محمدرضا احمدی بود.

اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰
وی در سری سوم برنامه فوتبال ۱۲۰ جایگزین حمید محمدی شد و به اجرای اولین برنامه اختصاصی خود پرداخت.

پس از اختلافات او با عادل فردوسی‌پور و جایگزینی برنامه فوتبال برتر با نود، او از اجرای برنامه فوتبال ۱۲۰ کنار گذاشته شد و حمید محمدی به مانند گذشته به اجرای برنامه بازگشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار