مدیر عامل بیمه آسیا دستور پیگیری حادثه معدن طبس را صادر کرد

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پی وقوع حادثه انفجار معدن طبس، در پیامی، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، دستور پیگیری موضوع حادثه و انجام تعهدات بیمه ای را صادر کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پی وقوع حادثه انفجار معدن طبس، در پیامی، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، دستور پیگیری موضوع حادثه و انجام تعهدات بیمه ای را صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
“انا لله و انا الیه راجعون
حادثه غم انگیز انفجار معدن در طبس و جان باختن شماری از کارگران زحمتکش معدن، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید. این ضایعه اندوهبار را خدمت هم میهنان عزیز، معدن کاران شریف و خانواده‌های گرامی این عزیزان صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، آرزوی شفای عاجل  دارم و از درگاه حق تعالی برای  بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
امیدوارم با تدبیر، دور اندیشی و  پیش بینی تمهیدات لازم، تمام  تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع اینگونه اتفاقات دردناک به کار گیریم تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
ضمنا با توجه به پوشش بیمه مسئولیت بیمه آسیا برای کارگران این معدن، مقرر گردید تشکیل ستاد ویژه‌ متشکل از معاونان فنی و مدیران ذیربط جهت بررسی و پیگیری فوری موضوع حادثه و اعزام کارشناسان فنی به منطقه و تسریع در ارزیابی خسارات و انجام تعهدات بیمه ای به صورت کامل و دقیق طبق مفاد بیمه نامه، صورت پذیرد.
از خداوند متعال مسالت می نمایم روح بلند این عزیزان را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار