مدیر عامل بیمه سرمد: افزایش رضایت بیمه شدگان بانک‌صادرات در دستور کار تیم مدیریتی بیمه سرمد است

دکتر بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به استان خوزستان با آقای عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه سزمد، در این دیدار که با حضور آقایان بزرگ‌زاده معاون بازایابی و شبکه فروش، گرشاسبی معاون بیمه های اشخاص و جمعی از مدیران بیمه سرمد و بانک صادرات استان‌ خوزستان همراه بود بر افزایش تعاملات فیمابین تاکید شد.

مدیرعامل بیمه سرمد ضمن گرامیداشت یاد ‌و خاطره شهدای خدمت همچنین شهدای قیام ۱۵ خرداد و تسلیت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در خصوص اقدامات و تغییرات اخیر در جهت افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و کارکنان محترم بانک صادرات توضیحاتی ارائه نمود و گفت: استان خوزستان به دلیل شرایط خاص ازجمله بافت جمعیتی و همچنین تعداد بیمه‌شدگان بانک صادرات، از اهمیت ویژه‌ای برای بیمه سرمد برخوردار است و تلاش جمعی برای افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان خصوصاً همکاران بانک صادرات ایران جزو اولویت هاست که امیدوارم با افزایش سرعت در ارائه خدمات بیمه ای با کیفیت به این مهم دست یابیم.

مدیرعامل بیمه سرمد خاطر نشان کرد که همواره یکی از اولویت های بنده کاهش مدت زمان پرداخت خسارت بوده و هم اینک با همدلی و تلاش مجموعه مدیریتی و همه همکارانم، پرداخت خسارت های درمانی در بخش پاراکلینیکی به میانگین حدود ۴ روز رسیده است.

بهشتی‌نژاد با تأکید بر افزایش تعاملات فیمابین بیمه سرمد و بانک صادرات ایران، اضافه کرد: یکی از انتظارات از بانک صادرات همکاری در راه‌اندازی میز خدمت و استقرار نمایندگان در شعب بانک صادرات است. پیشنهاد ما به‌کارگیری خانواده بزرگ بانک صادرات بخصوص بازنشستگان محترم در میز خدمت است که علاوه بر افزایش بهره وری باعث ارتباط و تعامل بیشتر بانک و بیمه خواهد شد.

ایشان در پایان ضمن تشکر از مدیریت شعب بانک صادرات استان خوزستان بابت همراهی و پیگیری‌ صورت‌گرفته برای خرید ملک جدید بیمه سرمد، ابراز امیدواری کرد استقرار شعبه بیمه سرمد در ساختمان جدید آغازگر فصلی جدید برای بیمه سرمد در استان باشد. عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان: بی انصافی است اگر نگوییم وضعیت خدمت رسانی بیمه سرمد نسبت به گذشته بهتر شده است.

در ادامه جلسه اقای عطاردی، مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان، ضمن قدردانی از عملکرد بیمه سرمد در یک سال گذشته عنوان کرد: بیمه سرمد نسبت به سال گذشته از نظر وضعیت پرداخت خسارت بسیار خوب عمل کرده است و اعتراض‌ها به حداقل رسیده است که جا دارد از تیم مدیریت بیمه سرمد تشکر کنیم. عطاردی در ادامه با اشاره به کم بودن تلاش فردی نمایندگان خوزستان، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود در استان توقع می‌رود نمایندگان بیمه سرمد سهم بیشتری از بازار استان را از آن خود کنند.

ایشان تعداد نمایندگان استان را کم توصیف کرد و از ستاد بیمه سرمد خواست تا نسبت به افزایش تعداد نمایندگان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند. مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان تصریح کرد که تمام تلاش خود را در جهت راه‌اندازی میزهای خدمت و تقویت این بخش به کار خواهند گرفت تا بتوان از ظرفیت موجود برای تقویت بیمه سرمد بهره برد.

وی در پایان این‌گونه اظهار داشت: بی انصافی است اگر اقرار نکنیم وضعیت خدمت رسانی بیمه سرمد نسبت به گذشته بهتر شده است ولی با توجه به توان مدیریتی و پرسنل بیمه سرمد، توقع بیشتری از بیمه سرمد می‌رود تا در استان و کشور شاخص در صدور و خدمت‌رسانی بیمه‌ای باشد. در ادامهٔ این جلسه، بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکه فروش با اشاره به تصمیم مدیران عالی شرکت، استراتژی سال جاری بیمه سرمد را توسعهٔ شبکهٔ فروش و توانمندسازی نمایندگان عنوان کرد و افزود با استقرار همکاران ما در ساختمان جدید و وجود پتانسیل استان آینده خوبی پیش روی بیمه سرمد خواهد بود. گرشاسبی:به حداقل رسیدن مدت زمان ارزیابی و پرداخت خسارت درمان با استقرار نرم‌افزار درمانی سیناد گرشاسبی، معاون بیمه‌های اشخاص، با اشاره به مراکز طرف قرارداد بیمه سرمد گفت: با تمرکز تیم درمان بر روی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی معتبر هم‌اینک در این حوزه وضعیت خوبی داریم. معاون بیمهٔ اشخاص بیمه سرمد با اشاره به استقرار نرم‌افزار درمانی سیناد گفت: مدت زمان ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه‌شدگان به حداقل رسیده است. گرشاسبی در خصوص بیمه عمر مانده بدهکار گفت طراحی و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که نیازمند مساعدت و همکاری بانک استان جهت صدور این بیمه نامه است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط