مریم مومن باربی زنده ایرانی+ عکس

مریم مومن عکسی جدید از خودش منتشر کرده است.این عکس جدید مریم مومن به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.چهره متفاوت مریم مومن در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مریم مومن با اولین سریالی که بازی کرد به اوج شهرت و محبوبت رسید

به گزارش رصد روز، مریم مومن عکسی جدید از خودش منتشر کرده است.این عکس جدید مریم مومن به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.چهره متفاوت مریم مومن در این عکس مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مریم مومن با اولین سریالی که بازی کرد به اوج شهرت و محبوبت رسید

1 52

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل بازیگر ایران است.

تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است.

گرچه پدر نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

دانشجوی رشته بازیگری است ، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و حالا بعنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است ، وی از جمله چهره های جدید الورود به عرصه بازیگریست.

یک تورک شیطون!
همه جا از اصالتم گفته ام و تا ۸ سالگی در اردبیل بودم. عشق من به بازیگری از ۵ سالگی شروع شد که پسرعموی پدرم برای ساخت یک فیلم کوتاه از من دعوت کرد اما زمانی که بزرگ شدم بین من و این ماجراها وقفه افتاد و این فیلم هم ساخته نشد اما این عشق به بازیگری از همانجا جوانه زد تا اینکه ما به تهران آمدیم.

مریم مومن می گوید متولد شده شهر مشگین شهر اردبیل و محله قروه درویش هستم و با افتخار تورکم ، او در دوران کودکی به شدت شیطون و بازیگش و زرنگ بود.پدرش به ترکی او را اوغلوم (پسرم) صدا می زند!

مهندسی پزشکی و بازیگری
خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار میکردم و زمانی که بیرون میرفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول بشوم.

من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری میرفتم تا اینکه از طریق مریم خدارحمی که با هم کار کوتاه بازیگری داشتیم مطلع شدم که برای بانوی عمارت بازیگر میگیرند و من عکسم را هم فرستادم و در کمال ناباوری با من قرار گذاشتند اما من نرفتم و بعدا پیگیری کردند و من ناخودآگاه قبول کردم و رفتم و همیشه قبل از بازی ذوق زده بودم و اینطور نبود که من کل فیلمنامه را داشته باشم و سکانس به سکانس با عوامل فیلم پیش رفتم .

فیلم
سال
عنوان
کارگردان
مرجع
۱۳۹۹
کادون
کمال مقدم

مجموعه تلویزیونی
سال
عنوان
کارگردان
نقش
مرجع
۱۳۹۷
بانوی عمارت
عزیزالله حمیدنژاد
فخرالزمان شالچی

۱۳۹۹
سرزده
بهادر اسدی
پریناز

همبازی
سروش محمدزاده
نوشین رستگار

۱۴۰۰
دردسرهای شیرین
سهیل موفق
شیرین تمدن

نمایش خانگی
سال
عنوان
کارگردان
نقش
مرجع
۱۳۹۹
شب‌های مافیا
سعید ابوطالب
شرکت کننده

۱۴۰۱
جادوگر
مسعود اطیابی
پری

ارتش سری
سعید ابوطالب
شرکت کننده

۱۴۰۲
تی‌ان‌تی
حامد آهنگی

شب‌های مافیا:زودیاک
محمدرضا رضاییان

چیدمانه
ایرج طایفه
شرکت‌کننده مجری

۱۴۰۲
ضد
سعید ابوطالب
شرکت کننده
تئاتر
سال
عنوان
کارگردان
مرجع
۱۴۰۰
اتاق عروس
محمد قنبری

۱۴۰۱
تن سایه
مریم یاسین‌زاده

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار