مشکلی شاید به نفع میلاد سرلک باشد!

میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس با مشکل ثبت قرارداد مواجه است.

به گزارش رصد روز، میلاد سرلک هافبک دفاعی پرسپولیس که مدت هاست به دنبال گرفتن کفالت پدرش است، هنوز مجوزهای نهایی را نگرفته و به همین دلیل قراردادش با پرسپولیس ثبت نشده است.

 

میلاد سرلک که در تمرینات پرسپولیس هم شرکت می کند، امیدوار است مشکل ثبت قراردادش به زودی حل شود. مدیران پرسپولیس هم پیگیر ماجرا هستند تا مشکل به وجود آمده را به نوعی حل کنند.

با این حال شنیدیم اگر مشکل ثبت قرارداد سرلک حل نشود، سینا اسدبیگی دیگر جدا نخواهد شد و در پرسپولیس ماندنی خواهد شد. در این صورت سرلک تا نیم فصل بیرون خواهد ماند و اسدبیگی به کارش ادامه می دهد.

 

میلاد سرلک (زادهٔ ۶ فروردین ۱۳۷۴، اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی برای پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

دوران باشگاهی

سپاهان

او از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بازیکن سپاهان بود و در ۷۰ مسابقه برای این تیم، به میدان رفت و دو گل هم زد.

نساجی
در سال ۲۰۱۹ میلاد سرلک با قراردادی یک ساله به تیم نساجی مازندران پیوست. او برای نساجی مازندران ۱۲ بازی انجام داد.

شهر خودرو
در نقل و انتقالات زمستانی سال ۱۳۹۸ سرلک با قراردادی به تیم شهرخودرو پیوست. او برای شهر خودرو در مجموع ۱۳ بار به میدان رفت.

پرسپولیس
در ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، میلاد سرلک با قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست. نخستین بازی او برای پرسپولیس، در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه‌ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس، همراه شد.

میلاد سرلک در نخستین فصل حضورش در پرسپولیس، شمارهٔ ۱۰ تیم را گرفت. نخستین گل او برای تیمش، در ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در برابر شهر خودرو زده شد و در این بازی، برای نخستین‌بار در پرسپولیس، برترین بازیکن مسابقه نیز شد.

ملوان
در بهمن سال ۱۴۰۲، سرلک برای گذراندن خدمت سربازی خود در نیم‌فصل ۰۳–۱۴۰۲ راهی تیم ملوان شد و پس از پایان این دوره دوباره برای شروع فصل جدید به پرسپولیس بازگشت.

دوران ملی
جوانان ایران
او ۸ بار برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران به میدان رفته‌است و در مسابقات فوتبال زیر ۱۹ سال آسیا این تیم را همراهی می‌کرد.

امید ایران
میلاد سرلک در سال ۲۰۱۷ عضو تیم ملی فوتبال امید ایران بود و ۲ بازی رسمی برای این تیم انجام داد.

ایران
در ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ سرلک به جای کمال کامیابی‌نیا پس از آسیب‌دیدگی‌اش به تیم ملی در زمان دراگان اسکوچیچ دعوت شد و به دلیل عملکرد مورد قبول از طرف کارلوس کیروش نیز به تیم ملی دعوت شد. وی جام جهانی را به عدم دعوت از دست داد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار