مقصد بیرانوند و ترابی مشخص شد+ جزئیات

علیرضا بیرانوند با باشگاه تراکتور تبریز به توافق اولیه دست یافته است.

به گزارش رصد روز، علیرضا بیرانوند که در اقدامی جنجالی قرارداد خود با پرسپولیس را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، به احتمال فراوان فوتبالش را در تبریز ادامه خواهد داد.

 

این دروازه‌بان در یکی دو روز گذشته با باشگاه تراکتور به توافق اولیه رسیده و گفته می‌شود مبلغ این توافق حدود ۶۰ میلیارد تومان است. بیرانوند البته هنوز قراردادی با تراکتور امضا نکرده اما طرفین به توافق رسیده‌اند.

0 124

قرار است دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس سفری داشته باشد و در صورتی که مشکلی پیش نیاید پس از بازگشت از سفر، قرارداد یک‌ ساله‌اش با تراکتور امضا خواهد شد

همچنین مهدی ترابی که قراردادش در پایان فصل بیست‌و‌سوم با پرسپولیس به پایان رسید، هیچ پالس مثبتی برای تمدید قرارداد به سرخپوشان نداده و ظاهراً تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

 

شنیده‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که ترابی توافقات نهایی با باشگاه تراکتور را انجام داده و حتی پیش پرداخت هم گرفته و پیش‌نویس قرارداد را هم امضا کرده است. پیش‌نویسی که در آن یک بند برای جدایی ترابی در نظر گرفته شده و براساس آن، اگر مهدی ترابی تا ۱۰ تیرماه پیشنهاد خارجی دریافت کند می‌تواند پیش پرداخت دریافتی باشگاه تراکتور را پس داده و به تیم خارجی بپیوندد. در غیر این‌صورت قرارداد او با تراکتور لازم‌الاجرا خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار