مهاجر سوری جسد کودکش را در آب انداخت!

به گزارش رصد روز؛ ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی که نشان می دهد یک پناهنده سوری در مهاجرت غیرقانونی، جسد فرزند خود را پس از مرگ به علت تشنگی و گرسنگی در دریای مدیترانه می اندازد موجی از اندوه را برانگیخته است.  ویدیوی منتشر شده در ش...

به گزارش رصد روز؛ ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی که نشان می دهد یک پناهنده سوری در مهاجرت غیرقانونی، جسد فرزند خود را پس از مرگ به علت تشنگی و گرسنگی در دریای مدیترانه می اندازد موجی از اندوه را برانگیخته است.

 ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی که نشان می دهد یک پناهنده سوری در مهاجرت غیرقانونی، جسد فرزند خود را پس از مرگ به علت تشنگی و گرسنگی در دریای مدیترانه می اندازد موجی از اندوه را برانگیخته است.

photo 2022 09 19 13 46 02

در این حادثه دلخراش که ۳۲ مهاجر در شرایط اتمام غذا، نوشیدنی و سوخت به سر می بردند، شش مسافر از جمله چند کودک نتوانستند این شرایط سخت را تحمل کنند و جان باختند.

به گفته کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، سفرهای مهاجرتی از طریق دریای مدیترانه مرگبارتر از گذشته شده است و از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیش از یک میلیون پناهنده و مهاجر از این دریا به سمت اروپا عبور کرده اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار