مهدی طارمی معترض شرایط تیم ملی شد!

مهدی طارمی می‌گوید تیم ملی ایران در بخش تهاجمی شرایط خوبی را نداشته است.

به گزارش رصد روز، مهدی طارمی می‌گوید تیم ملی ایران در بخش تهاجمی شرایط خوبی را نداشته است.

 

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران، در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم ملی در دبی گفت: ما اولین روز تمرینمان روی چمن را داریم. امیدواریم دو جلسه تمرینی خوب داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه موردنظر برسیم.

او درباره خروج بازی ایران از استادیوم خانگی اظهار داشت: از لحاظ میزبانی و تماشاگران تاثیر دارد، چون ما از هواداران انگیزه می‌گیریم که خوب بازی کنیم. الان در این شرایط ما ناراحت هستیم، اما بهانه خاصی نداریم و امیدواریم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا برای صعود مسیر ما هموار شود.

طارمی در خصوص تقابل با قطر بعد از نیمه نهایی جام ملت‌ها عنوان کرد: جنبه انتقامی ندارد. ما در ۱۱ بازی اخیر با قطر یک بار باختیم و آن بازی را هم باید می‌بردیم. این بازی را هم ببریم جایگزین آن بازی نخواهد شد از نظر فوتبالی. الان برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کنیم و ذهنمان را برای این گذاشتیم. آن بازی گذشت و متاسفانه چیزی که می‌خواستیم نشد.

مهاجم تیم ملی در مورد حضور تماشاگران ایرانی گفت: قطعا امارات شرایط بهتری دارد و تعداد ایرانی‌های دبی بیشتر است و این شرایط را برای ما راحت‌تر می‌کند که حس میزبانی داشته باشیم. ما از این موضوع استقبال می‌کنیم اما تمام داستان این است که ما در چند بازی اخیر شرایط فوتبالی خوبی نداشتیم و خوب بازی نکردیم. این را کلی می‌گویم و در دلم بود که بگویم.

وی افزود: اما یک پوینت مثبت داشتیم و نسبت به قبل که هجومی بازی می‌کردیم و گل زیاد هم می‌خوردیم، الان از نظر دفاعی بهتر شدیم و چند بازی است گل نخوردیم. حالا باید سعی کنیم هم گل نخوریم و هم بیشتر گل بزنیم. الان در حال برنامه‌ریزی هستیم که هم در بخش هجومی بهتر باشیم و هم دفاعی. بابت این چند بازی متاسفیم و در حال کار هستیم که بهتر باشیم و رو به پیشرفت باشیم.

مهدی طارمی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی گفت: من بعد از بازی هم گفتم، به داور گفتم که به تصمیم شما احترام می‌گذارم و کسی هم با داور بحثی نکرد، اما وقتی بعد از بازی رفتیم صحنه را دیدیم، به نظرم به ما بی‌احترامی شد، چون چیزی که داور به من گفت، دست بسته نبود. دست بیش از حد باز بود و همه جا پنالتی می‌گیرند. حالا دیگر گذشته و ما دنبال بهانه نیستیم. ما باید خودمان بهتر کار می‌کردیم تا ببریم.

او درباره عدم اعتراض به داور توضیح داد: ما دوست داریم فوتبالی برتر باشیم و نه اینکه زور داوری باشیم. حالا یک پنالتی گرفته نشد اما باید کل بازی جوری باشیم که بهانه نداشته باشیم. در این چند بازی اخیر شرایط آنقدر خوب نبوده اما نکته مثبت این بوده که در چند بازی اخیر گل نخوردیم. ما باید در بخش تهاجمی خیلی بد بودیم و باید بهتر باشیم و موقعیت بیشتری بسازیم و گل‌های بیشتری بزنیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط