مهدی قایدی با موهای جدیدش هوادارانش را شگفت زده کرد!+ عکس

مهدی قایدی یکی از بهترین فصل‌های وران فوتبال خود را سپری کرد.

به گزارش رصد روز،  مهدی قایدی، ستاره بوشهری تیم ملی ایران پس از سپری کردن یک فصل درخشان، حالا تعطیلات خود را سپری می‌کند.

7 85 6 91

قایدی این فصل برای اتحاد کلبا در لیگ امارات آمار ۱۲ گل و ۶ پاس گل را سپری کرد و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ بود.

 

مهدی قایدی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۷۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر به صورت قرضی برای باشگاه فوتبال الاتحاد کلبا در لیگ برتر امارات متحده عربی بازی می‌کند.

دوران باشگاهی
ایرانجوان بوشهر
قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی برای بزرگسالان توانست ۱۰ گل برای به ثمر برساند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

استقلال
پس‌از درخشش وی در لیگ یک، باشگاه استقلال برای جذب وی دست به‌کار شد و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر در فصل ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

۹۸–۱۳۹۷
وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود را در این فصل در دقیقه ۲۹ برای استقلال به ثمر رساند.

او پیش از بازی برابر سایپا به یک‌باره تمرین استقلال را رد کرد و توسط وینفرد شفر از استقلال اخراج شد اما در ادامه و با وساطت فرهاد مجیدی دوباره به تمرینات بازگشت و دومین گل فصل و دومین گل خود برای استقلال را روی پاس‌گل آیاندا پاتوسی در برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

وی همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال به میدان رفت.

۹۹–۱۳۹۸
مهدی قایدی در این فصل پیراهن شماره ۱۰ را بر تن کرد و در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد و توانست در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را به ثمر برساند، او که در ابتدای فصل به هواداران قول زدن ده گل در این فصل را داده بود موفق شد قول خود را عملی کند و ده گل با پیراهن این در لیگ برتر به ثمر برساند.

۱۴۰۰–۱۳۹۹

در این سال مهدی قایدی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت ۹ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن استقلال در طول فصل بود. وی همچنین با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی در مقابل الاهلی عربستان و الدحیل نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

شباب الاهلی
۰۱–۱۴۰۰
در این سال به همراه احمد نوراللهی به شباب الاهلی پیوست. مهدی قایدی با حرکت عجیب فرهاد مجیدی در حالی قایدی تنها ستاره تیمش بود را رد کرد و احمد مددی مدیرعامل وقت وی را با مبلغ ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به باشگاه اماراتی فروخت تا شاید مشکلات مالی استقلال حل شود اما هرگز این اتفاق نیفتاد. مهدی قایدی در هفته چهارم لیگ امارات، دو تیم شباب الاهلی و الشارجه به مصاف هم رفتند که مهدی قائدی که تازه در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقیقه ۴۸ موفق به گلزنی شد و به این ترتیب وی اولین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.سرمربی شباب الاهلی در انتهای فصل علیرغم عملکرد خوب وی در این تیم اعلام بی نیازی به این بازیکن کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار