مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد+ بیوگرافی آقای بازیگر

مهدی کوشکی، بازیگر پرحاشیه سینما و همسر سابق ریحانه پارسا ازدواج کرد.

به گزارش رصد روز، مهدی کوشکی، بازیگر پرحاشیه سینما و همسر سابق ریحانه پارسا ازدواج کرد.

مهدی کوشکی با انتشار یک عکس از خود و همسرش خبر ازدواجش را در اینستاگرام اعلام کرد.

 

مهدی کوشکی (زاده ۸ مرداد ۱۳۶۰) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما است. مهدی کوشکی یکی از بازیگران ایرانی است که بیشتر فعالیت هایش در تئاتر بوده است. او در فیلم‌های سینمایی همچون شاه‌کش، فروشنده، لانتوری و در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن، دل و جیران بازی کرده است.

مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش دلیل جدایی از ریحانه پارسا را توهین به مادرش عنوان کرد، خبر ازدواج خود را با انتشار ویدیویی از مراسم ازدواجش اعلام کرد. آقای بازیگر در یک استوری همسرش محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر را مخاطب قرار داد و متن عاشقانه ای را منتشر نمود که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده می کنید.

1 76
مهدی کوشکی بازیگر سریال جیران عاشقانه ای زیبا برای همسر جوانش منتشر نمود و نوشت:

در حسرت یک زندگی معمولی بودم

به بهشت راهنمایی شدم

ممنون کنارمی

منم تا ابد ابدیت

پیام عاشقانه مهدی کوشکی برای همسر جدیدش
محیا مهدی‌زاده همسر چهارم مهدی کوشکی است. او بیشتر فعالیتش در حوزه تئاتر و فیلم کوتاه است و سال گذشته تئاتری به نام لهجه ها را در خانه نمایش دا به تهیه‌کنندگی مهدی کوشکی به روی صحنه برد.محیا مهدی‌زاده متولد آبان ۱۳۷۵ است و ۱۵ سال کوچکتر از مهدی کوشکی است.

مهدی کوشکی که با ریحانه پارسا نامزد و سال ۹۸در شرف ازدواج بود، قبل از او نیز تجربه دو زندگی مشترک را در طول سالهای زندگی اش داشته، کوشکی در اولین تجربه زندگی مشترک با خانمی به نام مینا شمس ازدواج کرد اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نداشت و او و همسرش از هم جدا شدند و همسرش در خارج از کشور زندگی میکند.

صحرا فتحی بازیگر و کارگردان کشورمان همسر دوم مهدی کوشکی است که این ازدواج هم به سرانجام نرسید و این زوج هنرمند بعد از مدتی زندگی مشترک از هم جدا شدند.

آرسام تنها پسر مهدی کوشکی است و حاصل ازدواج اول او است که سال ۱۳۸۵ متولد شد.

بهار سال ۱۴۰۱ برای سینماگران غیرمنتظره بود. «سمیه میرشمسی» دستیار کارگردان در روز‌های اخیر در رشته توییتی به افشاگری درباره درخواست جنسی یک بازیگر مطرح سینما در پشت صحنه‌ی یک فیلم گفته است که با واکنش‌هایی روبرو شد. در بخشی از توئیت او آمده است. «من را کشید سمت خودش و از من خواست صورتش را ببوسم. دستم را فشار می‌داد. مجبور شدم روی زمین بنشینم که همین باعث شد همکارم که در حال رفتن به صحنه بود متوجه شود و برگشت. ناگهان زد زیر گریه از من نترس، من بد نیستم، من خیلی چاقم، من بیچاره‌ام و…»

این ماجرا حاشیه‌هایی زیادی به پا کرد و در نهایت جنبش ۸۰۰ زن از دلِ این داستان بیرون آمد و در روز ۱۸ فروردین، آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد سینماگران زن ایران برای تشکیل کمیته‌ای مستقل در زمینه بررسی جرایم خشونت جنسی و جنسیتی رای‌گیری برگزار می‌کنند.

نیکی کریمی، آیدا پناهنده، غزاله معتمد، غزاله سلطانی، ترانه علیدوستی، منصوره یزدان‌جو، هانیه توسلی، ریحانه طراوتی، مهین صدری، آزاده صمدی، سمیه میرشمسی، مارال جیرانی و ثمین مهاجرانی برای عضویت در این کمیته اعلام آمادگی کردند. در پی این رای‌گیری از امضا کنندگان بیانیه زنان سینماگر، هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد و مارال جیرانی برای تشکیل یک کمیته مستقل از خانه سینما برای پیگیری مطالبات بیانیه و رسیدگی به موارد خشونت و آزار علیه سینماگران زن انتخاب شدند.

شکایت از مهدی کوشکی
در شرایطی که «می تو» سر و صدای زیادی به وجود آورده بود، ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو دو تن از همکاران خود «مهدی کوشکی و حبیب رضایی» را متهم به آزار کلامی و جنسی همکاران زن خود کردند که به ویژه اسم ترانه علیدوستی باعث شد، این مسئله در همه جا بپیچد. البته با شروع جنبش اعتراضی مهسا حاشیه‌های حول حوش کوشکی و رضایی تا حدی فروکش کرد تا اینکه دادگاه ادعای این دو بازیگر مبنی بر تهمت علیدوستی و فرشادجو را نپذیرفت تا پرونده به دادگاه تجدیدنظر برود.

۱۴ اردیبهشت جاری شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «ما بردیم. در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو، ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر به اتهام افتراء توحید و نشر عکاسی به شعبه ۴ بازپرسی داد سرای فرهنگ و رسانه احضار شدم موضوع شکایت مربوط به پستی از من با موضوع عدم حمایت از شخص متهم به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر شد پرده بودم و سایر دوستان آن را بازنشر کردند بازپرس همه ما را احضار کرد از چند به چه دلیل عدم حضور در ایران نتوانستم شخصاً دلایل ما شرح دهم، اما خوشبختانه سایر دوستان در دادسرا حاضر شده و به تفصیل دلایل و شهود خود را ارائه کردند و باز پرس نیز تحقیقات مفصلی را انجام داده که منجر به صدور قرار منع تغییب شد.»

البته شاکیان با هم به قرار صادره اعتراض هم هستند، اما قراره صادره در دادگاه نیز به نفع ما تعیین شد و هم از اتهام افترا و توهین تبرئه شدیم. به عبارت دیگر ما امر غیرواقعی و کذبی را به حبیب رضایی و مهدی کوشکی منتسب نکرده و تنها حقیقت را بیان کردیم.

تئاتر‌های مهدی کوشکی
وقتی کبوتر‌ها ناپدید شدند
هفتمین جان سگ
آواز خوان طاس
دکلره
ولپن
اکلیل
به خاطر یک مشت روبل
شیطونی
تئاتر بد
سیزده
هدیه جشن سالگرد
کاسیت در زنجیر
شب‌نشینی با شکوه آقاجون
هملت
باد شیشه را می‌لرزاند
شک
تئاتر شر
آوازه خوان
رومولیت
ریچارد ۱۱
پانزده سال آینده
رپرتوار مونولوگ‌ها بر علیه من
اپراتور نسل چهارم
رویای یک شب نیمه تابستان
نشانه‌ها
تابوت عهد
کوریولانوس
ماه در آب
ویتسک
پرتقال‌های کال
کالیگولا
ملکه زیبایی لی‌نین
شهرت
در رو روی پستچی باز نک
آتن-مسکو
عشق لرزه
تهران بلگراد
کروکی
سرود صد هزار افلیای عاشق
دهانی پر از پرنده
مترسک
گروه بمرانی
داستان زمستان
خدای گشتار
شنل قرمزی
رومئو و ژولیت
شپش
سیندرلا
ویولانت

فیلم‌های مهدی کوشکی
مورچه خوار
بی سر
دابلند
مسخره باز
شاه کُش

فروشنده
پدیده
لانتوری
مهمونی کامی

سریال‌های مهدی کوشکی
کرگدن
دل (سریال نمایش خانگی)

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط