مهرداد محمدی از استقلال جدا شد؟

جدایی مهرداد محمدی از استقلال صحت ندارد.

به گزارش رصد روز، باشگاه استقلال در ماجرای خروج نام مهرداد محمدی از لیست خود دچار اشتباه شده است و با کاری که انجام داده باعث شده محرومیت مهرداد محمدی طولانی‌تر شود و همین موضوع هم ناراحتی ستاره استقلال را در پی داشته است.

 

بعد از این اتفاق شایعه‌ای از سوی برخی مطرح شد مبنی بر اینکه مهرداد محمدی از استقلال جدا می‌شود و حتی عده دیگری پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند مهرداد محمدی به پرسپولیس می‌رود تا با برادر خود هم‌تیمی شود.

در این راستا با یکی از مدیران باشگاه استقلال تماس گرفتیم؛ او در خصوص ماجرای مهرداد محمدی گفت: به زودی بیانیه‌ای منتشر می‌کنیم تا در این خصوص شفاف سازی شکل بگیرد ولی جدایی مهرداد محمدی از استقلال به هیچ عنوان صحت ندارد. او بازیکن استقلال است و در تیم می‌ماند

این مدیر باشگاه در استقلال در پایان هم گفت: همزمان در تلاش هستیم محرومیت مهرداد محمدی را هم کاهش دهیم و دفاعیه لازم در این خصوص شکل گرفته است. بسیار امیدوار هستیم این اتفاق به زودی رقم بخورد.

همچنین سینا حسینی، خبرنگار در توییتی ادعا کرد: برگه منتشر شده فسخ قرارداد ‎مهرداد محمدی توسط مجری جویای نام تلویزیون قدیمی است، مهرداد محمدی قرارداد جدیدی با ‎استقلال امضا کرده و فسخ منتشر شده مربوط به قرارداد قبلی این بازیکن است!

جایزه بگیرها هرگز به اصالت مدارک فکر نمی‌کنند و با هیجان خبرسازی می‌کنند!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار