مهرداد محمدی یاغی بعدی لیگ می شود؟

وضعیت مبهم مهرداد محمدی در استقلال ادامه دار است.

به گزارش رصد روز،  اخبار ضدونقیضی درباره ادامه همکاری استقلال و مهرداد محمدی به گوش می‌رسد.

 

خبرگزاری فارس در این رابطه ادعا می‌کند: باشگاه پرسپولیس در یکی دو روز گذشته مذاکراتی با مهرداد محمدی انجام داده تا بتواند زمینه جذب این بازیکن را فراهم کند.

محمدی فصل گذشته در تیم استقلال حضور داشت اما با پیوستن میلاد محمدی برادر او به پرسپولیس زمزمه‌های مبنی بر حضور او در جمع سرخپوشان به گوش رسید.

از طرف دیگر قرارداد مهرداد محمدی با استقلال فسخ شد و همین مسئله باعث شد تا مدیران پرسپولیس مذاکره با محمدی را برای حضور در جمع سرخ‌پوشان آغاز کنند.

حالا به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس شانس زیادی برای جذب این بازیکن داشته باشد اما باید دید که روند مذاکرات به چه صورت پیش خواهد رفت.

خبرگزاری برنا نیز در تازه‌ترین گزارش خود در این رابطه نوشت:

مهرداد محمدی، وینگر آبی‌پوشان تهرانی که پیشتر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی‌اش شنیده می‌شد، با توافق با مسئولان باشگاه راهی تمرین استقلال شد.

محمدی امروز طی جلسه‌ای با فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال به توافقات مدنظر دست یافت و دیگر مشکلی بابت ادامه حضور در استقلال ندارد.

وی دقایقی پیش هم پس از اتمام جلسه راهی تمرین شد تا کنار دیگر بازیکنان به تمرین  بپردازد.

 

 

مهرداد محمدی کشمرزی (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۷۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

زندگی شخصی
وی برادر دوقلو میلاد محمدی بازیکن باشگاه آدانا دمیرسپور است، مهرداد محمدی متولد جنوب تهران در منطقه فلاح است، اما به گفته خودش اصالتاً ترک و اهل قزوین و روستای کشمرز است.

عملکردِ ملّی
وی همچنین سابقهٔ بازی برای تیم ملی امید ایران را در کارنامه دارد. وی اولین بازی ملی خود را مقابل تیم امید ایران انجام داد و تک گل تیم ملی را وارد دروازه تیم ملی امید کرد. هر چند این بازی رسمی به حساب نمی‌آید و گل او در جدول گلزنان ملی حساب نمی‌شود اما توانست در اولین بازی ملی رسمی خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل تیم ملی کامبوج گلزنی کند.

مهرداد پس از پیوستن و درخشش در استقلال توانست نظر امیرقلعه نویی را جلب کند و پس از چهار سال به تیم ملی دعوت شود. و البته این بازگشت به تیم ملی خوش یمن بود و مهرداد توانست در اولین بازی خود در تورنومنت چهارجانبه اردن گل سوم ایران رو با پاس گل روزبه چشمی راهی دروازه تیم ملی فوتبال اردن کند.

عملکرد باشگاهی
راه آهن
مهرداد محمدی پس از تست دادن وارد راه‌آهن تهران شد و در فصل ۹۴-۹۳ لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و پس از دو سال درخشش برای این تیم به سپاهان پیوست.

سپاهان
در آخرین روزهای بهار سال ۱۳۹۵ در حالی که همه فکر می‌کردند او در مسابقات لیگ برتر فصل ۹۵–۹۶ با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت به سپاهان پیوست.

آوس
وی در بهار ۱۳۹۸ به باشگاه فوتبال دسپورتیوو داس آوس پیوست. محمدی در سال اول حضورش در لیگ برتر پرتغال ۲۸ بازی برای آوس انجام داد که توانست هشت گل به ثمر رساند، پنج پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد.

العربی قطر
مهرداد محمدی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ عملکرد درخشانی در العربی داشت که توانست در مجموع ۲۶ مسابقه در رقابت‌های داخلی، ۱۶ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل بدهد، اما شروع فصل بعد برای او اتفاق خوبی به همراه نداشت و مصدوم شد و سپس به السیلیه پیوست.

استقلال

محمدی در ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۲ با عقد قراردادی دو ساله به عضویت باشگاه استقلال تهران درآمد و پیراهن شماره ۷ را برتن کرد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار