مینا دلشاد بازیگر ساده ستایش تو اینستا چه اُعجوبه ایه

به گزارش رصد روز ،   سریال ستایش رو می بینین؟ احتمال زیاد بله شبها ستایش رو تماشا می کنید چرا که فصل سوم این سریال پربیننده ترین کار در تیر ماه شده و هوادارای خیلی زیادی داره. در این فصل از ستایش بازی جذاب و هنرمندانه فریبا نادری در نقش م...

به گزارش رصد روز ،   سریال ستایش رو می بینین؟ احتمال زیاد بله شبها ستایش رو تماشا می کنید چرا که فصل سوم این سریال پربیننده ترین کار در تیر ماه شده و هوادارای خیلی زیادی داره. در این فصل از ستایش بازی جذاب و هنرمندانه فریبا نادری در نقش منفی و خوب شدن حشمت فردوس و ازدواج خود ستایش خانوم جذابیت کار رو حسابی برده بالا. از طرفی هنرمندای جدیدی بهش اضافه شدن همچون مینا دلشاد که نقش همسر راننده پری سیما رو داره. به یاد آوردین؟ بله همون خانومی که مشهدی رو به زیبایی صحبت می کنند و این شبها حسابی داره دلمون براش میسوزه.

مینا دلشاد البته که سابقه بازی در سریال هیا دیگر رو هم داشته که اتفاقا تو یکیشون باز هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. ماه و پلنگ با بازی علی شادمان و شاهرخ استخری نیز از سریال های پربیننده و خوبی بود که صدا و سیما به نمایش گذاشت. از این ها که بگذریم و برسیم سر مینا خانوم دلشاد باید بگیم که ایشون رو در هر فیلم و سریالی که دیدن فراموش کنید چرا که قراره فیلم و عکس هایی خیلی خیلی متفاوت از ایشون مشاهده کنید.

utgiu

ttftyf

Untitled

اینها تنها قطره ای در میان دریایی از عکس های خانوم بازیگر بود که منتشر کرده اند. خیلی از کاربران که این شبا دارن ستایش رو می بینن با دیدن پیج مینا دلشاد خیلی متعجب شدن و نظراتی مختلف دادن که خب همونطور که میدونید بعضیاشم نامتعارف بودند چرا که یکسری کاربر همیشه در صحنه هستند که منتظرند تا نظراتی شوم دهند!

البته که خود هنرمند نیز مقصره و خب از اونجایی هم که داره با خواست خودش حتی کشف حجاب شده عکس میذاره میدونه که ممکنه چنین کامنت های ناجوری هم سمتش حسابی روانه شه.

u

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار