میکاپ شیک و پیک گلوریا هاردی+ عکس

گلوریا هاردی، همسر ساعد سهیلی است که با سریال «کیمیا» دیده شد.

به گزارش رصد روز، گلوریا هاردی، همسر ساعد سهیلی است که با سریال «کیمیا» دیده شد. صبا سهیلی هم خواهر ساعد سهیلی است که در فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی پدرش ایفای نقش کرده‌است. عکس جدید آن‌ها در سالن زیبایی مریم سلطانی ثبت شده‌است.

ساعد سهیلی (زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است و بازیگری را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه (۱۳۸۰) به کارگردانی پدرش آغاز کرد. او برای بازی در چند متر مکعب عشق (۱۳۹۲) تندیس زرین جشن خانهٔ سینما را دریافت کرده و برای رخ دیوانه (۱۳۹۳) و مجموعه فیلم‌های گشت ارشاد سه بار نامزد سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شده است.

10 37

زندگی‌نامه
ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا و دو خواهر به نام‌های سارا و صبا دارد که هر سه در حوزهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. او در خانواده‌ای هنری زاده شده و با گلوریا هاردی بازیگر مجموعهٔ کیمیا (۱۳۹۴) ازدواج کرده است.

ساعد سهیلی کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه (۱۳۸۰) به کارگردانی پدرش آغاز کرد. او نخستین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن (۱۳۸۸) تجربه کرد. استعداد او نخستین بار توسط جواد عزتی (به عنوان بازیگردان) کشف شد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده‌است. ساعد سهیلی دانش‌آموختهٔ کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد است.

آقازاده‌ها
ساعد سهیلی در اکران مردمی فیلم سینمایی ژن خوک به صراحت انتقادی بسیار تند نسبت به آقازاده‌ها داشت؛

«امیدوارم که یک سیل بسیار عظیم بیاید و آقازاده‌هایی را که از موقعیت‌شان سوء استفاده می‌کنند را با خودش ببرد.»

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه (بوردو) بدنیا آمد و بزرگ شده در پاریس و سوئیس است. او هیچگاه در خانه با زبان فارسی صحبت نکرده بود و زبان فارسی را بعد از ازدواج آموخته است.

ازدواج گلوریا هاردی
گلوریا هاردی در ۳۱ سالگی سال ۱۳۹۱ با ساعد سهیلی ازدواج کرد، او ۶ سال از همسر خود بزرگتر می باشد. خبر ازدواج این زوج به‌صورت رسمی در سال ۱۳۹۴ و همزمان با اولین حضور گلوریا در یک اثر تلویزیونی (سریال کیمیا) اعلام شد.

 

ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد و فرزند سعید سهیلی، نویسنده و کارگردان سینما است. او فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد. روز صفر، شهرک، گشت ارشاد، لاتاری، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر می باشند.

 

 

ماجرای آشنایی گلویا هاردی و همسرش
ساعد سهیلی برای فیلم «میان ماندن و رفتن» به فستیوالی در پاریس رفته بود که با گلوریا هاردی آشنا شده و این آشنایی به عشق و ازدواج ختم می شود.

آقای بازیگر درباره ازدواج خود با گلوریا هاردی می گوید:

ما نمی خواستیم شلوغ کرده و خبر ازدواج مان را پخش کنیم. فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند.

 

فرزند گلوریا هاردی 
گلوریا و ساعد فرزندی به نام هامون دارند. هامون سهیلی نوه سعید سهیلی کارگردان نامدار کشورمان و برادرزاده سینا مهراد می باشد. این زوج تصویر فرزندشان را برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ منتشر کردند و در اواخر این سال تولد ۴ سالگی او را جشن گرفتند.

 

 

تسلط گلوریا هاردی به پنج زبان
گلوریا هاردی علاقه زیادی به یادگیری زبان های مختلف دارد. او به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی مسلط است.

جالب است بدانید او قبل از ازدواج اصلا فارسی بلد نبوده و هیچ وقت در خانه فارسی صحبت نمی کرد، او وقتی با همسرش آشنا شده اصلا فارسی بلد نبود وبا هم انگلیسی صحبت می کردند.خانم بازیگر ابتدا برایش خواندن دیالوگ های فارسی نیز سخت بود؛ بنابراین آنها را فینگلیش می نوشت و می خواند.

 

علاقمندی های گلوریا هاردی
گلوریا فیلم های پدر شوهرش آقای سعید سهیلی را دوست دارد و به فیلم های اصغر فرهادی علاقمند است.او در بین بازیگران ایرانی طرفدار بازی همسرش ساعد سهیلی است و در بین بازیگران زن بازی لیلا حاتمی را دوست دارد.

 

 

گلوریا هاردی درباره ایران گفته است:

از اینکه در ایران زندگی می کنم راضی هستم و ایران را دوست دارم. هم ایران خانه من است و هم فرانسه؛ هر دو وطن من هستند. اگر روزی تیم ملی ایران و تیم ملی فرانسه بازی کنند، من دوست دارم بازی مساوی شود.

قبل از اینکه در سریال کیمیا بازی کنم به ایران آمده بودم که دلیل آن به خاطر ازدواج با ساعد سهیلی بود. از وقتی ازدواج کردم با سنت های ایرانی و هفت سین و عید آشنا شده ام. قبل تر مادرم چندان چیزی درباره عید و نوروز به من نگفته بود؛ البته مادرم سال هاست که در فرانسه زندگی می کند.

همه شهرهای ایران را دوست دارم و به شهرهای مختلفی مثل اهواز، کاشان، مشهد، اصفهان، شیراز و شهرهای شمالی سفر کردم. بنظرم هر شهری از ایران فرهنگ خودش را دارد و انگار با سفر به هرکدام، می توانید کشورهای مختلفی را ببینید.

ورود گلوریا هاردی به عرصه هنر
گلوریا هاردی در مدرسه عالی خصوصی در پاریس موسیقی، هنر و سینما خوانده است و قبل از بازی در کیمیا هم تجربه هایی در بازیگری اما نه به صورت حرفه ای داشته است که تنها می توان نام تجربه و کار با دوربین را روی آن گذاشت.

او بیشتر وقتش را صرف موسیقی می کرد و در فرانسه خواننده بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار