نام محمدرضا گلزار دوباره ترند شد

صادر نشدن روادید ۷ نفر از اعضای تیم ملی پدل، بهانه‌ای برای حمله طرفداران این ورزش به محمدرضا گلزار شده است.

به گزارش رصد روز، طی یکی دو روز گذشته نام محمدرضا گلزار بازیگر پرطرفداری سینمای ایران در راس اخبار قرار گرفته اما این بار ماجرا نه به ازدواج او ربط دارد نه حاشیه‌هایی که گاه و بیگاه گریبانش را می‌گیرد.

 

این بار اخبار مربوط به محمدرضا گلزار حول محور رشته پدل است. تقریبا یک سال پیش بود که گلزار به عنوان عنوان یکی از اهضای هیات‌رئیسه انجمن پدل انتخاب شد. رشته ای نوپا که زیر نظر فدراسیون تنیس اداره می‌شود و انتخاب گلزار به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه آن، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. فدراسیون تنیس که در زمینه استفاده از سلبریتی‌ها سابقه زیادی دارد، قبلا هم از امیر جدیدی و میلاد کی مرام استفاده رسانه ای کرده بود. حضور گلزار در هیات‌رئیسه انجمن پدل و انتخاب او به عنوان سرپرست تیم ملی پدل، هنوز حاشیه‌های خود را به دنبال داشت تا اواخر سال گذشته رئیس فدراسیون تنیس در حکمی میلاد کی‌مرام را به عنوان مشاور این فدراسیون و عضو کمیته ساحلی منصوب کرد.

اتفاقی که انتقادات زیادی را در رسانه‌ها به دنبال داشت و با توجه به دعوت سفارشی و نمایشی امیر جدیدی در سال ۱۴۰۰ به تیم ملی تنیس، این شبهه را برای افکار عمومی‌ایجاد کرد که فدراسیون تنیس، فدراسیونی سلبریتی محور است که برای مطرح شدن در رسانه‌ها علاقه زیادی به استفاده از چهره‌های محبوب دارد و الان هم به دلیلی برای انتقاد از این فدراسیون تبدیل شده است. تیم ملی پدل ایران که این روزها برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی در کویت حضور دارد با دردسر عدم صدور روادید برخی ملی پوشان روبرو شده است. ماجرا از این قرار است که کویت به عنوان کشور میزبان از صدور روادید برای کاروان ایران خودداری کرد تا ملی‌پوشان کشورمان در آستانه حذف از این مسابقات قرار بگیرند.

بعد از این اتفاق فدراسیون تنیس ضمن پیگیری ماجرا در تماس با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه برای حل مشکل درخواست همکاری کرد که در نهایت و طی دو مرحله برای ۱۷ نفر از اعضای کاروان ایران مجوز ورود به این کشور صادر شد اما به دلیل تاخیر در این امر، نمایندگان ایران از پرواز بازماندند تا در نهایت دیروز و با پروازی دیگر وارد کویت شدند و برای ۷ نفر دیگر ویزا صادر نشد. در این بین قطعا محمدرضا گلزار به عنوان سرپرست تیم ملی تقصیری در این ماجرا نداشته و نمی‌توان بی تجربگی او در مدیریت یک تیم ورزشی را عامل مشکل پیش آمده برای تیم ملی پدل دانست اما جالب اینجاست که مخاطبان سایت‌ها و رسانه‌ها و درواقع دنبال کنندگان اخبار ورزشی با کامنت‌های منفی زیادی از خجالت این بازیگر محبوب درآمده اند.

برخی مخاطبان او را به دلیل بی تجربگی در ورزش شایسته سمت سرپرستی تیم ملی پدل ندانسته و به شدت او را مورد انتقاد قرار داده اند. برخی حتی پا را از این فراتر گذاشته و حتی استعدادش در بازیگری و خوانندگی و مجری گری را هم زیر سوال برده اند و نوشته اند مشخص نیست که او با چه تجربه و استعدادی به عنوان سرپرست تیم ملی پدل انتخاب شده است! کابران دیگری در فضای مجازی هم به انتقاد از فدراسیون تنیس بابت انتخاب گلزار پرداخته و این فدراسیون را مختص بازیگران دانسته اند. خلاصه که انتقادات و هجمه‌ها علیه گلزار که روزگاری سوپراستار محبوب سینمای ایران بود، بالا گرفته و قطعا اگر تیم ملی تحت سرپرستی او نتواند نتایج خوبی کسب کند این انتقادات شدت بیشتری خواهند گرفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار