نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن (روابط عمومی)، نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه بانک مسکن به میزبانی گروه مالی با هدف آشنایی و بررسی مشکلات شرکت های تابعه، با حضور علی خورسندیان، سرپرست جدید بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن، حسن علیزاده، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در نخستین جلسه هم اندیشی شرکت های تابعه بانک مسکن، به تشریح برنامه‌ها و استراتژی‌های آینده گروه پرداخت و بر ضرورت تغییر رویکرد تأمین مالی از بازار پول به بازار سرمایه تأکید کرد. وی همچنین به چالش‌های تأمین منابع مالی و تلاش‌های گروه سرمایه گذاری مسکن برای ورود به بازارهای بین‌المللی اشاره کرد. علیزاده بر لزوم توسعه صنعتی‌سازی ساخت و ساز مسکن و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین برای ساخت تأکید نمود و خاطرنشان کرد که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.
علیزاده همچنین تأکید کرد: تغییر الگوی سکونت و معماری مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی و راه‌اندازی سیستم‌های بهره‌برداری و نگهداری ساختمان از دیگر برنامه‌های استراتژیک برای ساخت مسکن این گروه است.
در ادامه، علی خورسندیان، سرپرست بانک مسکن، بر اهمیت همدلی و نوآوری در مواجهه با چالش‌های اقتصادی تأکید کرد و استفاده از ابزارهای نوین مالی برای تأمین مالی پروژه‌ها را ضروری دانست. وی همچنین بر لزوم بازنگری در آیین‌نامه‌های اداری و پیگیری پرونده‌های حقوقی تأکید کرد.
این نشست با هدف بررسی وضعیت اقتصادی و ارائه راهکارهای مؤثر برای تحقق اهداف مشترک شرکت‌های تابعه بانک مسکن برگزار شد و امید به دستیابی به موفقیت‌های بیشتر را افزایش داد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار