نگرانی هواداران پرسپولیس از درخشش استون ارونوف در ترکیب ازبکستان

درخشش این روزهای استون اورونوف در ترکیب ازبکستان، هواداران پرسپولیس را بیش از پیش نسبت به آینده این بازیکن نگران گرده است.

به گزارش رصد روز، درخشش این روزهای استون ارونوف در ترکیب ازبکستان، هواداران پرسپولیس را بیش از پیش نسبت به آینده این بازیکن نگران گرده است.

 

ستاره ازبک پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نیم فصل لیگ بیست سوم به جمع سرخپوشان پیوست و قراردادی به مدت یک سال و نیم امضا کرد. بنابراین قرارداد اورونوف در آخر فصل به پایان می‌رسد و او از نیم فصل حق مذاکره با تیم‌های خواهان خود را خواهد داشت.

اورونوف یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیم اوسمار بود و در ترکیب خوان گاریدو نیز مهره‌ای کلیدی و محوری محسوب می‌شود. در چنین شرایطی هواداران پرسپولیس طبیعتا علاقه‌ای به از دست دادن ستاره خود ندارند و با در نظر گرفتن احتمال جدایی اورونوف، آنها از همین حالا درخواست تمدید قرارداد با این بازیکن را به گوش رضا درویش رسانده‌اند. در ابتدای فصل نیز شماره ۷۰ سرخپوشان با پیشنهادات قابل توجه و چشمگیری روبه رو شده بود؛ پیشنهاداتی از تیم‌های عربستانی مثل الاتفاق که مبلغ بالایی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌داد اما در نهایت مدیران باشگاه تصمیم به حفظ ملی‌پوش ازبکستانی خود گرفتند.

 

آستان ارونوف (ازبکی: Oston Oʻrunov؛ زادهٔ ۱۹ دسامبر ۲۰۰۰) بازیکن فوتبال اهل ازبکستان است که در پست وینگر برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی ازبکستان بازی می‌کند.

ارونوف نخستین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس بود که سابقهٔ بازی در المپیک ۲۰۲۴ را برای تیم ملی ازبکستان را دارد.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به پخته‌کار، نوبهار، لوکوموتیو، اوفا، اسپارتاک و اورال یکاترینبورگ و پرسپولیس اشاره کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار