نیکای پایتخت با یه ظاهر خانومانه رفته تو فاز مامانانه!

به گزارش رصد روز ،   سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که البته یگه خیلی وقت که اون هارو به جز اینستاگرام در جای دیگه ای ندیدیم این روزها در سوئد مشغول ادامه تحصیل هستند و البته به خاطر فالوورهای زیادی که دارند در فضای مجازی هم به شدت فعا...

به گزارش رصد روز ،   سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که البته یگه خیلی وقت که اون هارو به جز اینستاگرام در جای دیگه ای ندیدیم این روزها در سوئد مشغول ادامه تحصیل هستند و البته به خاطر فالوورهای زیادی که دارند در فضای مجازی هم به شدت فعال هستند. سارا و نیکا هر پست و یا استوری که منتشر می کنند کلی لایک و کامنت می گیرن و دختر پسرای جوون قربون صدقه شو میرن و دخترا کیف می کنند.

 البته سارا و نیکا قبلاً خیلی بیشتر پست و استوری می گذاشتند اما به خاطر حواشی ناجوری که براشون پیش اومد تا حدود زیادی محافظه کار شدند و خیلی با وسواس پست و استوری منتشر می کنند البته این کم کار شدن باعث شده که فنای میلیونی دوقلوها مشتاق تر بشن و مترصد اینن که یه عکس و ویدیو جدید از دوقلوها بیاد بیرون.

نیکا خانوم قدری شیطون تر از آبجی ساراشه و اتفاقاً تو اینستاگرام هم فعال تره و به همین خاطر تونسته برای پیج خودش تبلیغ هم بگیره و درآمد داشته باشه. نیکا خانوم به تازگی استوری گذاشته که دست تو دست یه دختر بچه هست و نوشت که بچه ها واقعاً فرشته اند. البته که صحبت نیکا خانوم درسته و بچه ها پاک و دوستداشتنی هستند و اصلاً همین معصومیت بچگانه باعث شد سارا و نیکای پایتخت تو دل مردم جا باز کنند و دیده بشن.

nikaforghaniofficial_294678802_560355345564256_1764672708248478426_n

البته خیلی های دیگه این قضیه رو جور دیگه ای نگاه کردند و گفتند سارا و نیکا حالا دیگه دختر بچه نیستند و نزدیک ۲۰ ساله شون شده و احتمالاً حس مادرانگی تو ان ها داره شکل می گیره و این جور ابراز احساس کردن در واقع اقتضای سن و شرایط اون هاست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط