نیکی مظفری و پدر جنتلمنش+ عکس

عکس های جدیدی از نیکی مظفری بازیگر سینما و تلوزیون را ملاحظه نمایید.

به گزارش رصد روز، نیکی مظفری دختر مجید مظفری و بازیگر ایرانی متولد شهریورماه سال ۱۳۶۶ در تهران است.

تنها فرزند خانواده است و سال هاست که مادرش به رحمت خدا رفته و با پدرش مجید مظفری که بازیگر شناخته شده ای است زندگی می کند .

 

تحصیلات
نیکی مظفری فوق دیپلم معماری دارد ، تجربی خوانده و آرزویش داروساز شدن بوده اما در نهایت در هنرستان معماری خواند.

4 73

شروع بازیگری
 نیکی مظفری در سنین نوجوانی به واسطه ی شغل پدرش به بازیگری علاقمند می شود .وقتی دوران راهنمایی را به پایان رساند به مدت دو سال تحت آموزش های استاد سمندریان فنون بازیگری را فراگرفت.در دوران کودکی در چند نقش از جمله سریال « بچه ها قصه ها» و فیلم سینمایی « ضلع ششم» ( در سال ۷۳ ) ایفای نقش کرد سپس در دوران دبیرستان با تئاتری به کارگردانی «هادی مرزبان» اولین تجربه حرفه ایش آغاز شد.

 

انتخاب اسم
نام نیکی را مادرش برای او انتخاب کرده در حالی که پدرش نام شهربانو را برای او در نظر داشته است .

 

فوت مادر
نیکی مظفری در سال ۸۰ وقتی ۱۸ ساله بود مادرش را به علت بیماری از دست داد.

 

او در حال حاضر با پدرش زندگی می کند .

 

می گوید: « از مادرم یاد گرفتم چطور حرمت پدرم را نگه دارم ضمن اینکه با پدرم هم بسیار صمیمی بودم وقتی مادرم را از دست دادم ، هم پدر بود برای من هم مادر »

 

نیکی مظفری خیلی دوست دارد که برای پدرش زن بگیرد . او در این رابطه می گوید: « من به همه ی فرزندانی که پدر و مادرانشان تنها هستند پیشنهاد میکنم آنها را به ازدواج ترغیب کنند . ما بچه ها نباید خیلی خودخواهانه با این قضیه برخورد کنیم، من از سال اولی که مادر فوت کرد همیشه دوست داشتم پدرم ازدواج کند چون هر انسانی نیاز به یک هم صحبت و همراه دارد.

 

فعالیت در بیزینس پدر
نیکی مظفری پس از اینکه هشت سال در لندن زندگی کرد به ایران بازگشت و به عنوان مدیر تولید ، جانشین تهیه کننده ، طراح صحنه، طراح گریم و … در فیلمسازی پدرش فعالیت می کند.

 

صمیمی ترین دوستان
صمیمی ترین دوستان نیکی مظفری به گفته ی خودش اول خدا، بعد پدر و مادرش و پس از آنها شقایق فراهانی و تینا پاکراون هستند .

 

بازیکن مورد علاقه
نیکی مظفری به شدت استقلالی و طرفدار فرهاد مجیدی است.

 

ازدواج و همسر نیکی مظفری
نیکی مظفری تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

دوست های صمیمی نیکی مظفری

شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمی ترین دوست های نیکی مظفری هستند. نیکی مظفری به تیم فوتبال استقلال علاقمند بوده و بازیکن محبوبش هم فرهاد مجیدی است.

 

گفتگوی جذاب و خواندنی با نیکی مظفری و پدرش مجید مظفری

بسیار به هم وابسته ایم

کم تر پیش می‌اید که پدر و دختر ها بیش تر ساعت های روز کنار هم باشند، برنامه های سفر و تفریحات پایان هفته شان باهم گره خورده باشد و خلاصه از هر فرصتی برای کنار هم بودن استفاده کنند. ولی برای مجید مظفری و دخترش نیکی قضیه این چنین نیست.

این پدر و دختر آرتیست رابطه خوبی دارند و در روزهای تلخ و شیرین زندگی کنار هم هستند. هیچوقت از دست هم غمگین نمی شوند و روابط شان مثل دو رفیق شفیق است. فکر می کنید رمز موفقیت شان چیست؟

 

 

بابا همه زندگی من است

مجید مظفری: من و نیکی جان از هنگامی که همسرم درگذشت تنها زندگی می کنیم و بسیار به هم وابسته ایم. روابط ما خیلی بیشتر از روابط پدر و فرزندی، رابطه ای دوستانه است. خیلی برای هم وقت می گذاریم و در مورد چیزهای مختلفی با هم صحبت می کنیم. باوجود نیکی من هیچوقت در زندگی ام حس کمبود و تنهایی نداشته ام.

 

نیکی مظفری: بابا همه زندگی من است و خودش هم این را می داند. ما بیش تر از این که با هم روابط پدر و فرزندی داشته باشیم رفیق هستیم. من در تمام زندگی ام تلاش کرده ام همه حرف هایم را با پدرم در میان بگذارم زیرا معتقدم رفیق و دوست حقیقی هر انسانی پدر و مادرش هستند و هیچ کس خیر و صلاح فرزند را به اندازه پدر و مادرش نمی خواهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار