هت تریک بانک ملت در خلق موفقیت در پایان خردادماه ۱۴۰۳

قرارگیری در جایگاه نخست شبکه بانکهای خصوصی از حیث درآمدهای عملیاتی، کسب جایگاه دوم بانکهای بورسی در پرداخت تسهیلات و عنوان چهارم در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری از جمله مهمترین دستاوردهای بانک ملت در پایان خردادماه بود.

به گزارش اختصاصی رصد روز،بانک ملت همچنان به یکه تازی خود در شبکه بانکی با خلق رکوردهای قابل توجه ادامه می دهد و این اتفاق در شرایطی می افتد که در دو سال گذشته بانکهای بزرگ کشور بیشترین فشار را در تزریق  نقدینگی به بازارهای مختلف بر عهده دارند و جدا از تسهیلات تکلیفی، انتشار اوراق گام توسط برخی بانک ها نیز در دستور کار قرار دارد تا واحدهای تولیدی با تکیه بر حمایت های شبکه بانکی از شعار سال سنگر تولید را تقویت کنند.

سه دستاورد مهم بانک ملت در پایان خردادماه سال جاری

بانک ملت که در حال حاضر در ثبت شاخص های مالی بهترین بانک خصوصی کشورست در سه ماهه ۱۴۰۳ نیز توانست با خلق بهترین عملکرد علاوه بر قرار گیری در جایگاه نخست شبکه بانکهای خصوصی دستاوردهای خود را تقویت کند.

بررسی ها نشان می دهد که بانک ملت در پایان خرداد ماه سال جاری توانست با خلق بهترین عملکرد در بین بانکهای بورسی بیشترین میزان درآمدهای عملیاتی را به نام خود ثبت و ضبط کند.

در پایان سه ماهه نخست از سال ۱۴۰۳ بانک ملت با ۴۸۵ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال درآمد عملیاتی و رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل توانست بر فراز بانکهای خصوصی بایستد.

بانک ملت همچنین در بازه فروردین تا خرداد ۱۴۰۳ با پرداخت ۱۶۵ هزار ۹۵۶ میلیارد تومان تسهیلات جایگاه دوم بانکهای خصوصی کشور را از آن خود کرد تا وزن موفقیتهایش در مدت زمان کوتاه از سال جدید بیشتر شود. گفتنیست بانک ملت با پرداخت این میزان از تسهیلات رشد ۱۴۰ درصدی نسبت به مدت  مشابه سال قبل را رقم زد.

همچنین در همین بازه زمانی بانک ملت با پرداخت ۱۲ هزار و ۴۴۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش ۱۰ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال در جایگاه چهارم بانکهای کشور از این حیث ایستاد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع : رصد روز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار