هدیه بازوند با این عکس زیبا اینستاگرامش را به روز کرد

هدیه بازوند (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندرعباس ) بازیگر اهل ایران است. او با بازی در نقش «روژان» در مجموعه نون خ به شهرت رسیده‌ است.

به گزارش رصد روز، هدیه بازوند، بازیگر سریال «نون خ» عکس جدیدی از خود با یک ژست هنری در اینستاگرام منتشر کرد.

 

هدیه بازوند (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در بندرعباس ) بازیگر اهل ایران است. او با بازی در نقش «روژان» در مجموعه نون خ به شهرت رسیده‌ است.

هدیه بازوند در مصاحبه خود در برنامهٔ تلویزیونی دورهمی بیان کرد که در هرمزگان بزرگ شده‌است ولی اصالتاً کرمانشاهی است.

وی در دانشگاه در رشتهٔ مهندسی معماری تحصیل کرده .وی مجرد است.

 

7 27

حرفه
او با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه وارد دنیای بازیگری شد و در مجموعه نون خ در نقش روژان حضور داشت و به شهرت رسید. وی همچنین نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند داشت. پس از درخشش در مجموعه نون خ، در مجموعه نمایش خانگی رازبقا به کارگردانی سعید آقاخانی و سریال بی‌گناه به کارگردانی مهران احمدی به ایفای نقش پرداخت.

 

در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کورد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد ، می گوید با اینکه اصالتا کورد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

دوره های بازیگری
در ابتدا در کلاس های امین تارخ و بعد از در کلاس پسرش نیما تارخ شرکت کردم و در واقع معلم اول من نیما تارخ بودند و بعد از آن در ورکشاپ های مختلف شرکت کردم.

 

شروع فعالیت
در سال ۹۷ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را بدست آورد.

او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند؛ کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد.

 

نقش روژان در سریال نون خ
خانم هدیه بازوند در نوروز ۹۸ با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و در فصل دوم و سوم این سریال از بازیگران نقش اصلی بود.

ندا قاسمی ، شقایق دهقان ، صهبا شرافتی و نسرین مرادی نیز در کنار هدیه بازوند در سریال نون خ حضور پررنگ دارند.

 

علاقه به کتاب

به کتاب خواندن علاقه زیادی دارم و معمولا اوقات فراغتم را کتاب می خوانم ، معمولا وقتم رو در منزل می گذرانم و زیاد اهل تفریح بیرون از منزل نیستم.

از وضعیت ازدواج و همسر هدیه بازوند اطلاعات دقیقی در دست نیست.

من زیاد راجع به زندگی خصوصیم جایی صحبت نمیکنم و به نظرم همه اتفاق ها به وقت و ساعتش می افتند و من در زمینه ازدواج کمی سخت هستم.

ملاک من برای ازدواج قد بلند و ماشین و این چیزها نیست.

 

شکمو
من از بچگی این مدلی بودم و همیشه برای گوشت های خورشت برنامه ریزی میکنم و خیلی ناراحت میشم اگر گوشت های خورشت من کم باشد و سر صحنه نون.خ خانم سپاه منصور اول گوشت های خورشت را برای من جدا میکردند.

 

گم شدن در تهران
وقتی من تهران آمدم و با این شهر بزرگ مواجه شدم خیلی برایم سخت بود و وقتی گم میشدم مقابل کلاس تارخ میرفتم و از آنجا شروع میکردم.

 

هرچی خدا بخواد
تمام آینده بازیگری ام رو به خدا سپردم و امیدوارم هرآنچه که خودش صلاح میدونه برام اتفاق بیافتد.

 

فضولی ممنوع

احترام زیادی برای آدمها قائلم و دوسشون دارم اما به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی هستم ، به نظرم اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند.

اصلا تمایلی به صحبت کردن راجب زندگی خود ندارم.

کردها فرهنگ غنی دارند
کُرد زبان ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که به نظر من سریال نون خ توانست فقظ بخشی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد.

کردها حتی بسیار مهربان تر از آن هستند که در این مجموعه می بینید اما بخاطر ماهیت طنز آن داستان های اغراق آمیز جالبی دارند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار