هفت ماه صدرنشینی به پرداخت ملت روایت متفاوتی از کیفیت ارائه خدمات

بررسی ها نشان می دهد شرکت به پرداخت ملت در پایان مهرماه سال جاری بیشترین سهم از مبلغ تراکنش های فروشگاهی، اینترنتی و موبایلی را ثبت کرده است.

به گزارش رصد روز،هرچند که ابزارهای پذیرش فعال سیستمی در مهرماه ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته کاهش ١.۴٢ درصدی را ثبت کرده اما در پایان ۷ ماهه سال جاری ۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تراکنش در شبکه الکترونیک پرداخت کارت پردازش شده که از حیث مبلغ تراکنش ٢.٧۴ درصد بیش از شهریور ماه نشان می‌دهد. مبلغ تراکنش‌ها در مهرماه سال جاری ١٠.٢٢٠ هزار میلیارد ریال بود.

در این میان سهم کارتخوان‌های فروشگاهی با ٩٢.٠٧ درصد از سایر ابزارهای پذیرش بیشتر نشان بود. تعداد تراکنش‌های کارتخوان‌های فروشگاهی در این بازه زمانی بیش از ۳ میلیون و ٨٠۵ هزار تراکنش نشان می‌دهد که به ازای هر کاربر ۳۷۲ تراکنش ثبت شد. در پایان مهر امسال تراکنش‌های خرید کالا و خدمات با افزایش ۰.۰۴۸ درصدی همراه بود.

هتریک به پرداخت ملت با حفظ صدرنشینی در میان رقبا

شرکت به پرداخت ملت که سهم بسزایی در تراکنش‌های فروشگاهی و خرید کالا و خدمات دارد در مهرماه سال جاری با وجود افزایش تورم به گزارش مرکز ملی آمار موفق شد تا علاوه بر اینکه سهم مبلغی بیشتری از سایر رقبای خود داشته باشد بلکه همچنان به صدرنشینی خود در سه حوزه دیگر ادامه دهد.

بر اساس این گزارش به پرداخت ملت در پایان مهرماه سال جاری سهم ١٨.۶ درصدی در کارتخوان‌های فروشگاهی داشت که اگرچه نسبت به شهریور ماه با کمی افت همراه بود اما همچنان به پرداخت ملت را در صدر رقابت‌های شرکت‌های PSP از این حیث نشان می‌دهد.

به پرداخت ملت همچنین در پایان مهرماه در دو ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی بیشترین سهم را از آن خود کرد تا همچنان مورد اقبال‌ترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور باشد.

گفتنی مبلغ تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ این شرکت در مهر ماه ۱۴۰۲ نسبت به شهریور با رشد همراه بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار