با هدف تبیین واقعه غدیر و تشریح مسائل روز کشور:

همایش شکوه غدیر در گروه خودروسازی سایپا برگزار شد

با حضور مدیرعامل شرکت سازه‌گستر سایپا، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج کارخانجات تهران بزرگ، ائمه جماعت، مدیران روابط عمومی شرکت‌های گروه سایپا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، رابطین فرهنگی و میهمانان مدعو از گروه خودروسازی سایپا...

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، در این مراسم که با هدف تبیین واقعه غدیر و تشریح مسائل روز کشور با محوریت مشارکت مردم در انتخابات برگزار شد، محمدعلی حیاتی، مدیرعامل شرکت سازه گسترسایپا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر انجام تولید و جهاد امید آفرین در کشور گفت: در این برهه از زمان، خط مقدم مقابله با دشمنان کشور، تولید در کارخانجات کشور است و هر شرکتی به تولید اهمیت بدهد و بتواند افزایش تولید را محقق کند قطعا توانسته تحریم‌ها را خنثی و در مسیر نگاه رهبری حرکت کند.

او افزود: افزایش تولید موجب گسترش امید در کارکنان و مجموعه‌های تولیدی است و حضرت آقا همواره تاکید بر جهاد امید آفرینی دارند که افزایش تولید این مهم را محقق خواهد کرد.

مدیرعامل سازه گستر سایپا با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان باعث خودکفایی و خودساختگی شده است گفت: با تلاش و کوشش همه کارگران و کارکنان، گروه سایپا در مسیر رشد قرار گرفته است و با وجود تمامی مشکلات این روند را دنبال می‌کنیم.

حیاتی با بیان اینکه تولید در کارخانجات عاملی مهم در مقابله با هجمه‌های دشمنان است و می‌تواند آن را بی اثر کند، تصریح کرد: خوشبختانه در سه ماه ابتدایی سال جاری رشد تولید به نسبت سه ماه انتهایی سال گذشته در گروه سایپا انجام شده و با تلاش جمعی زنجیره تامین و تولید توانسته ایم تولید روزانه محصولات را به ۲ هزار دستگاه برسانیم و قطعا این روند ادامه خواهد یافت.

در ادامه حجت الاسلام یحیی عبداللهی، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج کارخانجات تهران به تبیین اهمیت واقعه غدیر خم و ضرورت بیان تاثیرات آن در جامعه پرداخت.

او با بیان اینکه برای انجام بیعت باید برائت انجام شود، گفت: تا برائت را به زبان جاری نکنیم ولایت را نمی‌پذیریم. قطعا بعد از برائت مقام ولایت و سپس مقام امامت را درک خواهیم کرد.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: بیعت یک مساله مهم تاریخی است و یکی از مصادیق بیعت و قبول امامت در زمان حال مشارکت در انتخابات است که نباید نسبت به این موضوع غفلت انجام شود چراکه اگر مشارکت مردم پایین باشد دشمنان از این موضوع سو استفاده خواهند کرد.

در این برنامه داوود حسین زاده مشاور فرهنگی و امور ایثارگران مدیرعامل و فرمانده بسیج حوزه ۵۰۳ گروه سایپا نیز ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر گفت: شکوه این عید بزرگ امامت باید تجلی پیدا کند و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه، پرچم مقدس ایران برافراشته‌تر شود.

او با اشاره به نگاه مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر ایجاد فضای پر شور جهت شرکت در انتخابات، تصریح کرد: امروز وظیفه سنگینی بر دوش داریم و باید تلاش کنیم و با همکاری همدیگر بتوانیم در روز‌های باقیمانده تا روز انتخابات، فضای کلی گروه سایپا به سمتی برود که شور انتخابات در آن بیشتر دیده شود و همکاران بتوانند با انتخابی درست در این مسیر مشارکت حداکثری داشته باشند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار