همخوانی دانش آموزان با آهنگ معروف عرفان طهماسبی+ ویدیو

ویدئویی از همخوانی قشنگ و تماشایی دانش‌آموزان دختر با آهنگ عرفان طهماسبی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، ویدئویی از همخوانی قشنگ و تماشایی دانش‌آموزان دختر با آهنگ عرفان طهماسبی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

عرفان طهماسبی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۷۷) خواننده اهل ایران است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

 خلاصه بیوگرافی عرفان طهماسبی

نام : عرفان

نام خانوادگی : طهماسبی

تاریخ تولد : ۲۵ شهریور ۱۳۷۷

تحصیلات : کارشناسی ابزار دقیق

رشته هنری : خوانندگی

 زندگی شخصی و خانواده عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی (Erfan Tahmasbi) در شهرستان شوشتر استان خوزستان به دنیا آمده است و اصالت بختیاری دارد و پدر و مادرش هر دو بختیاری اند.

 تحصیلات عرفان طهماسبی

رشته‌ اش فنی است و کارشناسی ابزار دقیق خوانده است.
 ازدواج عرفان طهماسبی

عرفان طهماسبی مجرد است.
آرزوی کودکی

معمولا همه افرادی که در عرصه موسیقی فعالیت دارند، از کودکی تلاش‌ هایی در این حوزه داشته‌ اند، من هم از کودکی هم شعر می‌ گفتم، هم می‌ خواندم، کتاب شعر بچگی‌ هایم را هنوز دارم، ویدئوهایی هم هست که در سن ۷ سالگی حتی یک جایی گفته‌ ام من برای مردم می‌ خوانم! این آرزوی من از کودکی بوده، اما به‌طور جدی از ۱۶، ۱۵ سالگی در این مسیر قرار گرفتم. به تئاتر رفتم و کارم را با شاهنامه‌ خوانی شروع کردم.

نقل مکان به اهواز

از ۱۸ سالگی برای کسب درآمد از شوشتر به اهواز نقل مکان کردم چون بیکاری اذیتم می کرد و در یک کبابی خیلی کوچک در اهواز مشغول به کار شدم و روزی ۶ ساعت بدون وقفه آنجا ساز می زدم و می خواندم

زندگی هنری و اجتماعی عرفان طهماسبی

پس از نقل مکان به اهواز با تعدادی از دوستان خود یک گروه موسیقی تشکیل می دهند. این تجربه اولین تجربه کاری او بود و به این گروه اسم “گروه الف” دادند. این اسم ابتدا برای اولین حرکت‌ها و اقدامات گروه انتخاب شد، اما به مرور زمان معانی و ارزش‌های دیگری نیز در این حرف “الف” پیدا شد که به نوعی هویت گروه را تداعی می‌کردند. عرفان طهماسبی، در راه ورود به دنیای هنر، نخستین فعالیت هنری خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد و پس از آن وارد دنیای موسیقی شد. او تاکنون در دو نمایش تئاتر روی صحنه به اجرا پرداخته است، که یکی از آنها به شاهنامه‌خوانی اختصاص داشته است. او به دلیل صدای خاص و زیبای خود، با سوز صدایش در هنگام خوانندگی و همچنین اجرای غناها با احساس عمیق، تبدیل به یک شخصیت مورد توجه قرار گرفته است. عرفان طهماسبی، به علاوه از خوانندگی، به شاهنامه خوانی نیز مشغول است و یک نمایش را به عنوان شاهنامه‌خوان بر روی صحنه اجرا کرده است. عرفان طهماسبی در فصل دوم برنامه “عصر جدید” به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان حضور یافت و یک قطعه بختیاری بسیار زیبا و احساسی را اجرا کرد. علاوه بر این، عرفان طهماسبی به عنوان یک خواننده، تیتراژ پایانی سریال ایرانی “نجلا” را به همراه مهدی یغمایی اجرا کرد. عرفان طهماسبی تا امروز چندین اهنگ جدید به صورت رسمی با عنوان های: آغاز کن بی من، خیال، نجلا، کجایی، مترسک، تردید، ماه نو و … را منتشر کرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط