همخوانی عاشقانه کیسان دیباج و الیکا ناصری+ ویدیو

ویدئویی از همخوانی عاشقانه کیسان دیباج و الیکا ناصری در سریال گردن‌زنی وایرال شده است.

به گزارش رصد روز، ویدئویی از همخوانی عاشقانه کیسان دیباج و الیکا ناصری در سریال گردن‌زنی وایرال شده است.

«گردن‌زنی» قصه دو خانواده را روایت می‌کند که با یکدیگر وصلت می‌کنند و فرزندانشان به نام «نیما و «باران» با یکدیگر ازدواج می‌کنند. در حالی که همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود، یک خلافکار سابقه‌دار متوجه می‌شود که «نیما» از نامزدش سوء‌استفاده کرده و با تهدید به واسطه عکس و فیلم‌هایی که از او دارد، به خانه این زوج می‌رود و به قصد کشت آن‌ها را می‌زند.

کیسان دیباج بازیگر جوان کشورمان می باشد. او بخاطر بازی در نقش جوانی سهراب سریال از سرنوشت به شهرت رسید. به تازگی تصویر جدیدی از ایشان در فضای مجازی منتشر شده که از دیدنش شوکه خواهید شد. چهره آقای بازیگر به طرز عجیبی تغییر کرده است. کیسان در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد و دارای یک خواهر می باشد. نام او به معنی باهوش و با کیاست و یکی از القاب مختار ثقفی می باشد.

بیوگرافی کیسان دیباج
کیسان دیباج در ۲۰ آذر سال ۱۳۷۴ در تهران متولد شد. وی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی نمایش به اتمام رساند و اکنون به عنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون و خواننده در حال فعالیت می باشد.

کیسان در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمد و دارای یک خواهر می باشد. نام او به معنی باهوش و با کیاست و یکی از القاب مختار ثقفی می باشد.

 

آغاز بازیگری کیسان دیباج با تئاتر 
کیسان از همان دوران کودکی به هنر علاقه داشت. او همیشه می خواست یک خواننده و بازیگر شود. به همین منظور وارد رشته نمایش در دانشگاه شد و به تحصیلاتش ادامه داد. او که به موسیقی نیز علاقمند بود به طور هم زمان و در کنار تحصیل در رشته نمایش، موسیقی را نیز فرا گرفت.

 

شروع فعالیت هنری کیسان دیباج
کیسان دیباج به طور جدی و از سال ۹۵ بازیگری را با گروه تئاتر صحنه آغاز کرد. اولین تجربه او در زمینه تئاتر مربوط است به زمانی که او برای بازی در تئاتری به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در زمستان ۱۳۹۵ به روی صحنه رفت. این تئاتر که عنوان آن “تنها راه ممکن” بود، در تالار سایه، یکی از زیر مجموعه های تئاتر شهر بر روی صحنه رفت.

 

 

کیسان از همان دوران کودکی و نوجوانی به خاطر علاقه ای که به هنر موسیقی داشت، نوازندگی پیانو را فرا گرفت و از همان زمان برای خودش ملودی می ساخت.

او در کنار هنر بازیگری در تئاتر، خوانندگی را نیز دنبال کرد. از همان زمان که وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد به واسطه صدای خوبی که داشت، شانس خود را در این زمینه نیز امتحان کرد و موفق شد اولین آهنگ خود را با عنوان “یعنی میشه” در فروردین سال ۱۳۹۸ منتشر کرد. او در نواختن پیانو دارای مهارت می باشد. سبک کیسان دیباج در خوانندگی پاپ می باشد و مضمون آهنگ هایش عاشقانه است.

 

بازیگری کیسان دیباج در کنار عوامل سریال از سرنوشت
سریال از سرنوشت روایت گر داستانی است در مورد سرنوشت دو کودک به نام های هاشم و سهراب. این سریال داستان زندگی این دو کودک را از سن کودکی تا  جوانی و قصه هایی که در زمان زندگی در پرورشگاه به آنها گذشت را به نمایش می گذارد. پیام و محوریت اصلی این داستان، امیدواری و تلاش برای رسیدن به آرزوها و خواسته ها می باشد.

 

در این سریال هنرمندانی مانند مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا ایفای نقش می کنند.

کارگردانی این سریال را محمدرضا خردمندان بر عهده داشته و فاز دوم آن را علیرضا بذر افشان کارگردانی کرده است.

علی اکبر تحویلیان تهیه کننده این سریال بوده و با دو گروه تولید و دو کارگردان تولید شده است.

 

سهراب و هاشم دو کودک این سریال هستند که داستان زندگی آنها از کودکی تا جوانی به تصویر کشیده شده است. در این سریال کیسان در نقش سهراب بازی می کند و در فصل دوم این سریال، دارا حیایی بازی نقش هاشم را بازی می کند.

در این مجموعه تلویزیونی هنرمندان مشهوری همچون حسین پاک دل نیز حضور دارند.

 

کیسان به همراه دارا حیایی پسر امین حیایی در این سریال اولین تجربه تصویری خود را کسب می کنند. کیسان در نقش سهراب ظاهر می شود و در این سریال با دارا هم بازی می شود.

دیباج اولین تجربه تصویری خود را در سریال از سرنوشت در نقش سهراب ایفا کرده که با دارا حیایی پسر امین حیایی همبازی می باشد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار