همراهی قابل توجه بانک صادرات با سیاستهای اقتصادی دولت سیزدهم با طرح سنا ویژه کسب و کار

طرح اختصاصی سنا ویژه کسب و کار بانک صادرات از جمله طرحهای این بانک جهت حمایت از مشاغل است که افراد می توانند تنها ۲ ماه بعد از افتتاح حساب و سپرده گذاری تا ۲۰۰ درصد معدل میانگین حساب خود تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند به گزارش...

طرح اختصاصی سنا ویژه کسب و کار بانک صادرات از جمله طرحهای این بانک جهت حمایت از مشاغل است که افراد می توانند تنها ۲ ماه بعد از افتتاح حساب و سپرده گذاری تا ۲۰۰ درصد معدل میانگین حساب خود تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند

به گزارش اختصاصی رصد روز، شرایط حاکم بر اقتصاد لزوم تقویت کسب و کارها و یا تسهیل در جهت راه اندازی مشاغل را اجتناب ناپذیر می کند. متأسفانه باید اذعان کرد شرایط اقتصادی موجود هرگز حاشیه امنی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط نیست و چنانچه برای این موضوع چاره ای عاجل اندیشیده نشود می تواند تبعات زیادی برای کشور به همراه داشته باشد.

بدون شک رد شدن از چنین پیچ سرنوشت سازی بدون همراهی بنگاههای اقتصادی جهت استقرار سیاستهای توسعه ای امکان پذیر نخواهد بود. در واقع بخشهای دولتی، خصولتی و خصوصی باید همگرایی خود را جهت مرتفع کردن چالشهای اقتصادی افزایش دهند و این موضوع با ایده های جدید و امکان پذیر خواهد بود.

دو موج افزایش شفافیت و افزایش کسب و کارها در دولت سیزدهم در راستای تقویت بنیان اقتصادی کشور موجب شده تا بنگاههای اقتصادی نیز با حداکثر ظرفیت در خط مقدم این موضوعات قرار گیرند. بانک صادرات نیز با افزایش تسهیلات خود به بخش خصوصی گام مهمی جهت ایفای تعهدات و نقش آفرینی در این باره برداشته است.

طرح سنا ویژه کسب و کار بانک صادرات صدای همراهی با سیاستهای توسعه ای اقتصاد

یکی از تسهیلات قابل توجه بانک صادرات در جهت تقویت کسب و کار در قالب طرح سنا ویژه کسب و کار ارائه می گردد که شرایط پرداخت آن برای فعالان بازار می تواند سبب اقبال آنان به سمت این طرح حمایتی بانک صادرات شود.

این طرح که جزو طرح های اختصاصی بانک صادرات محسوب می شود در واقع طرحی در قالب سپرده سرمایه گذاری با هدف تامین منابع مالی مورد نیاز گروه مشتریان اصناف، کسب‌وکارهای حقیقی و اشخاص حقوقی است که افراد دارای شرایط می توانند با افتتاح حساب در این طرح و با رسیدن به معدل حساب و کسب امتیازات لازم تا سقف ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

نرخ سود این تسهیلات بین ۱۵ تا ۲۳ درصد است و مدت بازپرداخت اقساط بین ۳ تا ۱۸ ماه است و برای دریافت کنندگان تسهیلات سنا ویژه کسب و کار این امکان فراهم شده که اقساط خود را به صورت یکجا و ماهیانه پرداخت نمایند. یکی از مهمترین ویژگیهای طرح سنا امکان دریافت تسهیلات تنها دوماه بعد از افتتاح حساب و سپرده گذاری است و واجدین شرایط می توانند تا ۲۰۰ درصد معدل حساب خود تسهیلات دریافت کنند.

در طرح سنا ویژه کسب و کار امتیازات به صورت روز شمار محاسبه شده و افراد می توانند با حسابی که در آن منتظر دریافت تسهیلات هستند امور جاری خود مانند برداشت و واریز و خرید را انجام دهند که این موضوع منعطف بودن این طرح را نسبت به طرحهای ماه شمار نشان می دهد.

حداقل معدل میانگین جهت دریافت تسهیلات طرح سنا ویژه کسب و کار ۱۰ میلیون تومان است. سود این تسهیلات برای نرخ ۱۵ درصد ۶۱۴.۶۳۰.۸۵۴ تومان  و برای نرخ ۲۳ درصد ۹۵۹.۲۹۴.۱۶۲ تومان (به شرط دریافت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات) است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار