همسر اول و دوم سیما خضرآبادی در واقعیت+ عکس

سیما خضرآبادی با انتشار تصویری خبر از ازدواج مجدد خود داد.

به گزارش رصد روز، سیما خضرآبادی و ابراهیم کوخانی دو بازیگر جوان و مشهور با انتشار تصویری مشترک در اینستاگرام خبر از شروع یک زندگی جدید داده اند و نوشته اند که : ای در دل من میل و تمنا همه تو

وندر سـر من مایه سودا همه تو

هرچنـــــد به روزگار در می‌نگرم

امروز هـمه تویی و فردا همه تو

2 19

سیما خضرآبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله دیده شد.

بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.

 

بیوگرافی ابراهیم کوخانی

ابراهیم کوخایی (متولد ۲۵ شهریور ۶۵) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او کلاس های بازیگری را سال ۱۳۸۲ زیر نظر فرزاد مؤتمن و محمود رضا رحیمی گذراند و سال ۱۳۸۹ در سریال آسمان همیشه ابری نیست بازی کرد و در سال ۱۳۹۶ در سریال راه و بیراه به کارگردانی داوود بیدل همکاری داشت.

 

گفتنی است ابراهیم کوخایی علاوه‌ بر سریال آسمان همیشه ابری نیست، سال ۱۳۹۶ در ۲۸ سالگی در سریال راه و بیراه نیز بازی کرده است.

وی این‌بار با داوود بیدل یعنی کارگردان سریال راه و بیراه و هنرمندانی چون امیرمحمد زند، مهتاج نجومی، جعفر دهقان و زهره حمیدی همکاری داشت و با بازی در سریال «دادستان» از مسعود ده نمکی به شهرت رسید.

 

اولین ازدواج سیما خضرآبادی
سیما خضرآبادی متولد ۱۱ فرودین ۱۳۶۸ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است ، خیلی علاقه دارد جهانگرد شود ، جدیدا به فکر سلامتی و ورزش کردن است ، می گوید به زیبایی و شیک بودن لباس اهمیت می دهم.

خبر ازدواج سیما خضرآبادی و سهیل تیرگپ در فروردین ۹۶ رسانه ای شد این خبر رسما با انتشار عکس عروسی اش به تایید رسید همسرش در زمینه کیف و کفش فعالیت می کند و اکنون از او جدا شده است.

1 19

سیما خضرآبادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار سیما خضرآبادی می‌توان به بازیگری در سریال وضعیت سفید، سریال آسپرین و سریال علی البدل اشاره کرد.

سیما خضرآبادی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۸ در فیلم دارا و ندار به کارگردانی فریدون حسن‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال وضعیت سفید، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سیما خضرآبادی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون اکبر عبدی، احمد آقالو، محمود بصیری و سروش خلیلی را تجربه کرد.

سیما خضرآبادی در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم سیما خضرآبادی در این سال، بازیگری در فیلم من و زیبا به کارگردانی فریدون حسن‌پور، سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم و سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت‌الله محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سیما خضرآبادی بازی در سریال وضعیت سفید بوده است. سیما خضرآبادی سال ۱۳۹۰ سریال وضعیت سفید نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حمید نعمت‌الله همکاری داشته است. سیما خضرآبادی توانست با بازی در سریال وضعیت سفید تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر عرفان ابراهیمی، مونا احمدی، یونس غزالی و افسانه بایگان بر تجارب او افزود.

سیما خضرآبادی علاوه‌بر سریال وضعیت سفید، سال ۱۳۹۵ در سریال آسپرین نیز بازی کرده است. سیما خضرآبادی این‌بار با فرهاد نجفی یعنی کارگردان سریال آسپرین و هنرمندانی چون علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی و فرخ نعمتی همکاری داشت.

در این سال‌ها سیما خضرآبادی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران میرطاهر مظلومی با ۳ مرتبه، محمود جعفری با ۲ مرتبه، ناهید مسلمی با ۲ مرتبه، مهسا باقری با ۲ مرتبه و مونا احمدی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با سیما خضرآبادی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سیما خضرآبادی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سیما خضرآبادی را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۵۰% آثار وی سینمایی و ۵۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع سیما خضرآبادی از مجموع ۱۲ اثری که در کارنامه دارد، در ۶ اثر در سینما با نام‌های فیلم ترمینال غرب، فیلم سرقت بی‌نقص، فیلم ترانه های ناتمام، فیلم من و زیبا، فیلم کودک و فرشته و فیلم دارا و ندار به ایفای نقش پرداخته و در ۶ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال علی البدل، سریال آسپرین، سریال حانیه، سریال تنهایی، سریال چک برگشتی و سریال وضعیت سفید بازی کرده است.

در بیوگرافی سیما خضرآبادی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سیما خضرآبادی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار سیما خضرآبادی در منظوم سر بزنید. همه ۱۲ اثر مهم سیما خضرآبادی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سیما خضرآبادی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سیما خضرآبادی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سیما خضرآبادی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سیما خضرآبادی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال وضعیت سفید محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی سیما خضرآبادی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم سرقت بی‌نقص محسوب می‌شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار