همکاران ایثارگر ارزشمندترین سرمایه های معنوی بیمه ایران

نشست صمیمی سرپرست بیمه ایران با ایثارگران برگزار شد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،  سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران با منتخب ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با میزبانی از حجت‌الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و حضور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و منتخبی از ایثارگران همراه بود، مبرقعی با تبریک هفته دفاع مقدس بیمه ایران را از نظر حضور تعداد همکاران ایثارگر در میان شرکتهای تجاری نمونه دانست.
مبرقعی اضافه کرد: علاقه داشتم میزبان همه همکاران و ایثارگران شرکت باشم و هر چند این امکان فراهم نیست اما حاضرین در جلسه را نماینده همکاران ایثارگر شرکت می دانم.
وی تصریح کرد: اعتقاد دارم وجود ایثارگران در بیمه ایران نعمت است و ما باید قدردان این نعمت باشیم. تجربه سالها حضور در بیمه ایران نشان‌دهنده این امر است که اگر برای ایثارگران گرانقدر، جانبازان و آزادگان و خانواده های شهدای گرانقدر قدمی برداشتیم حتما برکات آن را در زندگی اجتماعی و حرفه ای خود دیده ایم.
سرپرست بیمه ایران با اشاره به احیای مکارم اخلاق به عنوان فلسفه بعثت پیامبر (صلی) گفت: باید در تعامل با ذینفعان اعم از بیمه گزاران،همکاران و مردم به ویژه،  فضائل اخلاقی را به منصه ظهور در آوریم، سلامت نفس و رأفت، انصاف و صداقت، تلاش برای التیام و کسب رضایت قلبی حادثه دیدگان و تقوای حرفه ای و مسئولیت پذیری برای ارائه خدمت به مردم عزیزمان مبین آن خواهد بود که چقدر فرصت محدود خدمت را مغتنم می داریم و این به حرفه ما قیمت می دهد. من باورم این است که عامل مهم در تحقق این امر مشارکت گسترده و موثر ایثارگران می باشد.
گفتنی است در ابتدای این نشست سید تقی رسولی مشاور مدیرعامل در امورایثارگران به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ایثارگران پرداخت و تعدادی از همکاران ایثارگر حاضر در جلسه دیدگاه های خود را  بیان نمودند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار