معاون امور مالی بانک سینا مطرح کرد:

واریز سود قطعی سپرده‌گذاران سال ۱۴۰۲ بانک سینا طی روزهای آتی

معاون امور مالی بانک سینا گفت: در راستای ایفای تعهدات و اجرای مفاد بانکداری اسلامی، این بانک طی روزهای آتی نسبت به پرداخت واریز مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری سال 1402 اقدام می‌کند.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، حمیدرضا ایروانی، معاون امور مالی بانک سینا، پرداخت سود قطعی به سپرده‌‌گذاران در سال ۱۴۰۲ را نتیجه عملکرد درخشان بانک سینا در جذب منابع، اعطای تسهیلات و کسب سود عملیاتی دانست و تصریح کرد: این بانک در راستای اهداف بانکداری اسلامی و ایفای تعهدات موفق شد برای سومین بار طی سنوات اخیر به سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار مشتریان در سال ۱۴۰۲، سود قطعی پرداخت کند.
معاون امور مالی بانک سینا در ادامه گفت: پرداخت سود قطعی نتیجه سپرده‌گذاری مطمئن و بکارگیری سرمایه‌های سپرده‌گذاران در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور است، که به سپرده‌گذاران تعلق می‌گیرد.
گفتنی است، عملکرد درخشان این بانک در سال ۱۴۰۲، این زمینه را فراهم کرد تا این بانک بتواند در پاسخ به اعتماد سپرده‌گذاران و در راستای اجرای عملیات بانکداری اسلامی، برای سومین بار طی سنوات اخیر، سود قطعی به مشتریان وفادار خود پرداخت کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار