واکنش امیرحسین رستمی به فاجعه انفجار معدن طبس+ عکس

واکنش امیرحسین رستمی به حادثه دلخراش معدن طبس را می بینیم.

به گزارش رصد روز، واکنش امیرحسین رستمی به حادثه دلخراش معدن طبس را می بینیم.

شامگاه شنبه حوالی ساعت ۹ شب، حادثه‌ هولناکی در معدن زغال‌سنگ «معدنجوی طبس» رخ داد و به گفته شاهدان، پس از برخورد پیکور کارگران با دیواره تونل یک حفره گاز متان باز شد و با ورود گاز به داخل تونل، ده‌ها نفر از معدنچیان کشته و مجروح شدند.

بعد از عملیات امداد رسانی با توجه به شایعه زنده بودن برخی معدنچیان متاسفانه خبر فوت تمامی افراد محبوس در معدن تایید شد و تاکنون فوت ۴۹ نفر قطعی است. با انتشار اسامی کارگران معدن طبس و نگاهی به سن و سال آنها نام یکی از کارگران بیش از همه توجه ها را به خود جلب کرد چرا که او رتبه ۱۸۰ کنکور سراسری سال ۹۱ بود!

عکسی از فرهاد پیرزاد، جانباخته حادثه معدن طبس در فضای مجازی موجی از تاسفات و ناراحتی ها را به راه انداخته است، فرهاد پیرزاد که در معدن طبس با حقوق ماهی ۱۲ میلیون تومان کار می کرد، جزو نخبگان ایران و رتبه ۱۸۰ کنکور سراسری سال ۹۱ شهرستان قوچان بود که در رشته حقوق دانشگاه فردوسی قبول شده بود.

 

5 126

امیرحسین رستمی (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۵۴) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد.

جنجال در برنامه فرمول یک
امیرحسین رستمی به همراه امیر کاظمی با حضور در برنامه فرمول یک ویژه سال نو در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ با انتقاد از اطلاع‌رسانی دیر هنگام دربارهٔ بیماری کرونا مسئولان را به چالش کشید و گفت: چطور من که یک بازیگر هستم می‌دانستم کرونا وارد کشور شده ولی وزیر بهداشت تا دوم اسفند تکذیب می‌کرد چه اصراری بود پروازهای ماهان تا آخرین لحظه ادامه پیدا کنند چرا برای جلوگیری از شیوع بیماری یک شهر را قرنطینه نکردید؟ چرا فیلترینگ تلگرام را لغو نمی‌کنند. چرا ادارات را تعطیل نمی‌کنند و باز می‌گویند در خانه بمانید. صداوسیما از ادامه صحبت‌های این بازیگر خودداری کرد و برنامه زنده را قطع کرد. بعد از وصل شدن دوباره برنامه علی ضیا گفت به دلیل بحث مغایر با برنامه یک روز دیگر این دو بازیگر را دعوت می‌کنیم. یک روز بعد طبق آنچه تحت فشار بودن از سوی مقامات اطلاعاتی امنیتی عنوان می‌شود امیرحسین رستمی از گفته‌هایش عذرخواهی کرد.

امیرحسین رستمی (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر ایرانی است. امیرحسین رستمی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد است. امیرحسین رستمی فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد. وی اهمیت زیادی به لباس و خوش تیپی میدهد. عاشق فصل بهار و تابستان است. تنیس از جمله ورزش هایی است که صورت حرفه ای دنبال میکند .

امیر حسین رستمی در خصوص سلامتی اش می گوید: من خیلی آدم جون‌دوستی هستم و معمولا سر صحنه فیلم‌ها غذا نمی‌خورم! دلیلش هم این است که به سلامتی و تغذیه‌ام اهمیت می‌دهم. جالب است بدانید که غذای رژیمی در سر فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی یعنی اینکه فقط برنج نداشته باشد! بنابراین با اینکه آدم خوش‌خوراکی هستم ولی سعی می‌کنم غذاهای این چنینی نخورم چون به سلامتی‌ام اهمیت می‌دهم و بیشتر اوقات یا از خانه غذا می‌آورم   یا از بیرون غذای مناسب تهیه می‌کنم.

 

زندگی هنری امیرحسین رستمی:
نخستین کار تصویری‌اش را در سال ۷۸-۷۷ با رامبد جوان در سریال «هزاران ستاره» شروع کرد که در ایران پخش نشد و در شبکه جام‌جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد. بعد از آن چند فیلم کوتاه و کلیپ‌هایی که به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد بود را با رامبد جوان کار کرد. نخستین فیلم سینمایی‌اش «فقط چشم‌هایت را ببند» علیرضا امینی بود که علاوه بر بازی، دستیار کارگردان هم بود که متاسفانه در ایران پروانه نمایش نگرفت ولی در بسیاری از جشنواره‌های خارجی به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد.

امیرحسین رستمی به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. و در سال ۸۸ با بازی در سریال شمس العماره دیده شد.

 

 

ازدواج امیرحسین رستمی:
امیرحسین رستمی از طریق یکی از دوستانش پوراندخت الستی آشنا شدند و در سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۴ ساله بود با هم ازدواج کردند، ثمره این زندگی یک پسر بنام ارشیا می باشد.

 

اطرافیان امیرحسین رستمی معتقدند که او مخ اقتصادی دارد و اعجوبه بازرگانی و بیزینس است. امیرحسین رستمی جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است، اکنون مدیر یک شرکت بازرگانی است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار