واکنش ایرانی ها به حذف عراق از جام ملت های آسیا+ عکس

شب گذشته اردن در یک بازی دراماتیک با نتیجه سه بر دو موفق شد عراق را حذف کرده و حریف تاجیکستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش رصد روز، شب گذشته اردن در یک بازی دراماتیک موفق شد عراق را حذف کرده و حریف تاجیکستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

اما نقطه عطف این بازی که علیرضا فغانی داور آن بود، در دقیقه ۷۷ رخ داد. در این دقیقه که ایمن حسین موفق شد گل دوم عراق را به ثمر رساند، فغانی به علت مکث بیش از حد در شادی پس از گل و تحریک تماشاگران اردنی، اخطار دوم را به آقای گل جام داد و شوک بزرگی به عراق وارد کرد. می‌توان گفت این اخراج، تاثیر بسزایی در حذف عراق داشت.

1 65b898d59a5ee

اما در فضای مجازی بعد از این بازی غوغایی به پا بود و کاربران ایرانی و عراقی، واکنش‌های متفاوتی نسبت به نتیجه بازی داشتند.

عراقی‌ها، داور ایرانی را عامل حذف قلمداد کرده و اتهامات عجیبی به فغانی زدند.

0 65b898d5d3f86

ایرانی‌ها هم با یادآوری بازی ایران و عراق در جام ملت‌های ۲۰۱۵، این حذف را به نوعی دار مکافات آن بازی و ماجرای اخراج مهرداد پولادی دانستند.

زهیر موسوی با انتشار تصاویر زیر نوشت: جهان دار مکافات است، فقط چندسال صبر لازم بود تا همونطور دراماتیک کارما پس بدید. گوارای وجود.

واکنش تلافی‌جویانه کاربران ایرانی به حذف عراق

کاربری به نام دایی ناسر هم توئیت کرد: دیدن حذف عراق همیشه لذت‌بخشه.بعد از ۲۰۱۵ و اون بازی لعنتی خیلی لذت‌بخش‌تر هم شده بود.حالا اوج لذت فوتبالی اینجاست که توی بهترین سالشون و ادعای قهرمانی کردنشون بعد از بردن ژاپن و صعود ۹ امتیازی از گروه، توی ۲ دقیقه بازی ۲-۱ برده رو ۳-۲ ببازن و حذف بشن!نوش جونتون!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار