واکنش جنجالی محمدحسین مرادمند به پیشنهاد پرسپولیس

محمدحسین مرادمند به دریافت پیشنهاد از باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.

به گزارش رصد روز،  قرارداد محمدحسین مرادمند با باشگاه استقلال در پایان لیگ بیست‌و‌دوم به اتمام رسیده بود و او در ابتدا با مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید تا شایعات مختلفی در خصوص انتقال او به یک تیم جدید شکل بگیرد.

 

در این بین صحبت‌های مختلفی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با این مدافع به گوش می‌رسید و حتی در مقاطعی شنیده می‌شد او با سرخ‌ها به توافق رسیده و به زودی به یاغی جدید فوتبال ایران تبدیل خواهد شد‌.

با وجود تمام این شایعات درنهایت مرادمند با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق رسید تا در این فصل هم مانند چهار فصل گذشته در جمع آبی‌پوشان حضور داشته باشد.

مرادمند که شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، در پاسخ به این سوال که چقدر به پرسپولیس نزدیک بود، گفت: اگر این سوال‌تان را قبل از نقل و انتقالات یا قبل از عقد قرارداد با استقلال می‌پرسیدید شاید تبلیغاتی برای من بود، اما هر فوتبالیستی در تایم نقل و انتقالات پیشنهاداتی دریافت می‌کند و می‌تواند آنها را بررسی کند.

او در ادامه صحبت‌های خود هم حاضر به صحبت درباره پرسپولیس نشد و گفت: الان مهم این است که که چه لباسی تن من است و همیشه خدا را شکر کرده‌ام که یک استقلالی هستم و توانسته‌ام مثمرثمر باشم.

 

محمدحسین مرادمند (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۷۲ اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

دوران باشگاهی
سپاهان
مرادمند فوتبال خود را از پایه‌های سپاهان آغاز کرده و در فصل ۹۱–۹۲ اولین بازی رسمی خود برای باشگاه سپاهان در لیگ برتر را در مقابل گهر زاگرس انجام داد که با پیروزی ۲ بر ۱ سپاهان با حضور ۹۰ دقیقه ای او همراه بود.

شهرخودرو (پدیده)
وی در فصل ۹۴–۹۵ به تیم پدیده (شهر خودرو فعلی) پیوست و در اولین بازی برای این تیم که با حضور ۹۰ دقیقه ای او در مقابل فولاد همراه بود موفق به گلزنی شد.

استقلال

درخشش او در تیم شهر خودرو سبب جلب توجه باشگاه استقلال شد و در نهایت مرادمند در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ با این تیم قرارداد بست و به استقلال پیوست.

ملوان
مرادمند با توجه به قوانین مرتبط با سربازی بازیکنان لیگ برتری در نهایت مجبور به ترک استقلال و پیوستن به ملوان به‌طور قرضی برای گذراندن خدمت سربازی شد.

استقلال
مرادمند پس از گذراندن دوران سربازی و اخذ کسری خدمت بدون انجام هیچ بازی رسمی برای ملوان، به استقلال بازگشت و با گل زدن مقابل پرسپولیس درخشید.

دوران ملی
مرادمند که سابقه حضور در تیم های ملی زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال ایران را داشت، پس از درخشش بعد از دوران سربازی در استقلال و گلزنی های متعدد با نظر امیر قلعه نویی برای بازی های دوستانه شهریور ماه ۱۴۰۲ دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل تیم ملی فوتبال آنگولا انجام داد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط