واکنش حامد آهنگی به رفتار بد رویا میرعلمی+ ویدیو

رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه شب آهنگی درباره خصوصیات بد رفتاری خود توضیح داد.

به گزارش رصد روز، رویا میرعلمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه شب آهنگی درباره خصوصیات بد رفتاری خود توضیح داد. در ادامه هم حامد آهنگی، مجری این برنامه، واکنش جالبی به خصویات بد او داشت.

 

حامد آهنگی مقدم (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۵۸) کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق اهل ایران است. حامد آهنگی فعالیت هنری را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و از سال ۱۳۹۵ با اجرا در برنامه خندوانه به شهرت رسید.

زندگی هنری
او در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری، جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای آهنگی، در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

حامد آهنگی در سال ۱۳۸۶ در تئاتر با صفورا آغاسی آشنا شد و در نهایت در همان سال آن‌ها ازدواج کردند. آنها یک پسر به نام آراد دارند که در سال ۱۳۹۲ متولد شد.

صفورا آغاسی نیز بازیگر تئاتر است و در رشتهٔ کارگردانی تئاتر تحصیل کرده است. برادر صفورا آغاسی خواننده بوده و همسر خواهرش تهیه‌کننده است.

از فوتبال تا بازیگری
حامد آهنگی قبل از ورود به دنیای هنر، علاقه‌مند به فوتبال بود و در ردهٔ نونهالان به باشگاه “ملوان بندر انزلی” پیوست. او در تیم‌های نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی می‌کرد. اما پس از مدتی، حامد آهنگی تصمیم گرفت فوتبال را کنار بگذارد و به دنیای هنر و بازیگری وارد شود.

آغاز فعالیت هنری
حامد آهنگی به طور اتفاقی در سال دوم راهنمایی استعداد خود در زمینه بازیگری را کشف کرد. در جشن‌های دههٔ فجر، وی برای گروه نمایش به خوانندگی و تقلید صدا پرداخت. علی‌رغم بازی بد گروه، وی توانست با استعداد خود مخاطبان را جذب کند و تحسین‌شان را جلب کند. از ۱۴ سالگی و در سال ۱۳۷۲، حامد آهنگی به صورت حرفه‌ای وارد دنیای هنر شد و با گروه‌های نمایشی در بندر انزلی فعالیت خود را آغاز کرد.

بازیگری، نویسندگی و کارگردانی حامد آهنگی

حامد آهنگی ابتدا در نمایش درامی به کارگردانی محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش‌آموزی استان شرکت کرد و توانست جایزهٔ بازیگری را از آن خود کند. او از سال ۱۳۸۰ همراه با رضا نظری (کمدین) در نمایش “جنگ شبانه” شروع به کار کرد و از سال ۱۳۸۴ به عنوان بازیگر اصلی وارد یک گروه نمایشی شد.

علاوه بر بازیگری، حامد آهنگی به نویسندگی و کارگردانی نیز مشغول بوده است. او نمایش‌های متعددی از جمله “سفر پرماجرا”، “کنکور”، “ماهواره ۱ و ۲”، “کلاس درس”، “داماد تصادفی” و “منشی قلابی” را نوشته و کارگردانی کرده است.

شهرت

حامد آهنگی به عنوان بازیگر در سریال‌هایی مانند “لژیونر”، “۶ قهرمان” و “نصفی” حضور داشته است. اما می‌توان گفت که اوج شهرت حامد آهنگی به اجرای استندآپ در برنامه “خندوانه” بر می گردد.

فیلم های سینمایی

۱. “چند می‌گیری گریه کنی ۲” به کارگردانی علی توکل‌نیا.
۲. “ایران ۶۸” به کارگردانی متین اوجانی.

 

شبکه نمایش خانگی

۱. نیوکمپ
۲. تی‌ان‌تی
۳. شب آهنگی
۴. جوکر
۵. شب‌های مافیا

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار