پاسخ رک و پوست کنده حامد آهنگی به سوالی سخت درباره مجری های مشهور+ فیلم

ویدیویی از صحبت های حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی را مشاهده بفرمایید. وی در سخنان خودش می گوید که اجرای شهاب حسینی از مدیری و رامبد جوان بدتر است.

به گزارش رصد روز، ویدیویی از صحبت های حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی را مشاهده بفرمایید. وی در سخنان خودش می گوید که اجرای شهاب حسینی از مدیری و رامبد جوان بدتر است.

حامد آهنگی در یک خانواده ۵ نفره در بندر انزلی متولد شد. او در رده نونهالان به باشگاه فوتبال ملوان بندرانزلی رفت و در رده نوجوانان و جوانان نیز در پست مهاجم بازی کرد، اما از مقطعی به بعد این ورزش را ادامه نداد.

ویدیویی که در این مطلب مشاهده می کنید مربوط به برنامه شب آهنگی می باشد. در این برتانه حامد همایون از حامد آهنگی می خواهد که از بین شهاب حسینی، مهران مدیری و رامبد جوان بدتربن فرد در اجرا را انتخاب کند که حامد آهنگن هم شهاب حسینی را انتخاب می کند.

 

حامد آهنگی (Hamed Ahangi) از مجری ها، بازیگران، نویسندگان و کارگردانان ایرانی است که در تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی استان گیلان متولد شده است. او استندآپ کمدین مشهور کشورمان شده است. حامد آهنگی ۱۴ ساله بود که کار هنری خود را شروع کرد. او با حضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان جایزه بازیگری را دریافت کرد که همین امر موجب شد به هنر بازیگری به شکل جدی تری بپردازد.

 

زندگی شخصی حامد آهنگی

اگر دوست دارید ترس های حامد آهنگی را بشناسید باید بگوییم که او از پرنده، ارتفاع، تاریکی، فیلم ترسناک و تنهایی خیلی می ترسد و حتی مدتی که تنها در یک خانه ویلایی زندگی می کرد، ترس بسیاری را تحمل کرده بود.

 

حامد آهنگی در یک خانواده تقریبا پرجمعیت (۷نفره) بزرگ شد. او ۲ برادر و ۲ خواهر دارد. البته حمید نام برادر بزرگتر او بوده که فوت شده است. حامد آهنگی پدرش را هم سال هاست که از دست داده است.

تحصیلات حامد آهنگی

حامد آهنگی مدرک لیسانس دارد و علاوه بر آن دکترای افتخاری بازیگری را نیز از دانشگاه علوم و فنون دارد.

ازدواج و فرزندان حامد آهنگی

حامد آهنگی در ۲۸ سالگی یعنی در سال ۱۳۸۶ با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر و اهل گیلان ازدواج کرده است. آشنایی این زوج هنری در یک کار مشترک بازیگری شکا گرفت که درنهایت به ازدواج شان ختم شد. حاصل این زندگی مشترک یک پسر به نام آراد است که در ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ متولد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار