پدر و مادر واقعی سارا و نیکا را دیده اید؟+ عکس

سارا و نیکا فرقانی بازیگر سریال پایتخت تصویری از مادر خود را استوری کرد.

به گزارش رصد روز،  سارا و نیکا فرقانی بازیگر سریال پایتخت تصویری از مادر خود را استوری کرد.

 

 سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند.

2 110
سارا و نیکا متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ هستند. سارا و نیکا با سریال پایتخت مشهور شده اند. سارا و نیکا در کشور سوئد زندگی می کنند و هر سال برای سریال پایتخت به ایران سفر می کنند.
این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا نام های شناخته شده ای در عالم بازیگری هستند که ۲ خواهر دوقلویند که از دوران کودکی با سریال محبوب و پربیننده “پایتخت” مشهور و مهمان خانه های ایرانیان شدند. آنها متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند که در سوئد بزرگ شده اند. شاید جالب باشد بدانید با اینکه در بین مردم نام این دو خواهر به ترتیب سارا و نیکا باب شده اما نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. این ۲ دختر دوقلوی همسان با چشمان آبی مجرد هستند.

 

پدر و مادر سارا و نیکا
پدر سارا و نیکا فرقانی فوتبالیست بوده و در لیگ جوانان برای تیم های عقاب و راه آهن به مدت ۱۵ سال توپ زد ولی حادثه ای در فوتبال برایش رخ داد که دیگر نتوانست به ورزش فوتبال ادامه بدهد. نسرین جلیلی نام مادر سارا و نیکا معروف به دوقلوهای پایتخت است که با ادامه بازیگری و حضور دخترانش در سریال پایتخت به دلیل لطمه خوردن به تحصیل آنها موافق نبود ودخترانش مخالف بود و به عقیده وی ار درس و مدرسه عقب می مانند.

 

 

تحصیلات سارا و نیکا
از تحصیلات سارا و نیکا اطلاعاتی در دسترس نیست اما هنگام تحصیل در سوئد سارا از روال مدرسه های آنجا می گفت که برای ملیت های مختلف یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها بود که ۲ خواهر دوقلو در آن درس می خواندند و پس از گذشت مدتی از حضورشان به صلاحدید معلم شان کلاس های زبان سوئدی را هم شروع کردند و به این ترتیب زبان مشترک شان با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی شد.

 

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا
سریال “دوباره زندگی” به کارگردانی نادر مقدس اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا در سال ۱۳۸۴ بود که ۸ ماهه بودند. آنها در این سریال نقش ۲ خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از هم جدا شدند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی بود.

 

 

علاقه مندی سارا و نیکا
سارا و نیکا در مصاحبه های خود با رسانه ها همواره بر علاقه شان به ادامه تحصیل تاکید می کردند. نیکا علاقه زیادی به دامپزشکی دارد. همچنین عکس های زیادی از این دوقلوهای ساکن سوئد در کنار سگ های مختلف منتشر شده است که نشان از علاقه آنها به این حیوان دارد. همچنین سارا و نیکا با گربه ها نیز عکس زیاد دارند که گویای علاقه شان به گربه است.

 

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت
سیروس مقدم، کارگردان سریال “پایتخت” برای ساخت فصل اول آن که از سال ۱۳۸۹ از تلویزیون پخش شد به دنبال دوقلوهای دختر ۷ ، ۶ ساله بود که آقای رسول حاتمی به دلیل شناختی که از خانواده سارا و نیکا در سریال دوباره زندگی داشت برای بازی در سریال پایتخت آنها را به سیروس مقدم معرفی کرد. آنها پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد، فیلمنامه نویس برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند. آنها نقش دوقولوهای خانواده نقی معمولی را در این مجموعه تلویزیونی بر عهده داشتند که محسن تنابنده در نقش نقی معمولی پدر سارا و نیکا بود و ریما رامین فر در این سریال با نام هما مادر سارا و نیکا بود که با همین اسم در پایتخت جلوی دوربین رفتند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط