پرداخت خسارت بازیافتی از مقصرین حادثه به زیان‌دیدگان اربعین توسط بیمه میهن

بیمه میهن بیمه‌گر مراسم میلیونی اربعین حسینی در سال 1402 بود و بر اساس تعهدات خود، خدمات بیشماری را به زائرین ایرانی این مراسم در عراق که بزرگترین اجتماع انسانی جهان محسوب میشود، ارائه داد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه میهن، این شرکت در راستای اجرای تعهدات خود بر اساس قرارداد بیمه اربعین حسینی (ع) سال ۱۴۰۲، اقدامات موفقیت‌آمیزی در جهت بازیافت خسارات بیمه‌شدگان از مقصرین حوادث در کشور عراق انجام داده است.
در جدیدترین اقدام، مبلغ ۳,۶۰۰ دلار ، طی مراسمی در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ توسط مدیر حقوقی شرکت بیمه میهن به یکی از بیمه‌گزاران از استان اصفهان پرداخت شد.

در این زمینه، امیر دباشی، مدیر حقوقی بیمه میهن، اظهار داشت:(( این روند همچنان ادامه دارد و به زودی دیگر خسارات بازیافت‌شده به بیمه‌گزاران پرداخت خواهد شد. ))این اقدام نمایانگر تعهد قوی و مداوم شرکت بیمه میهن به جبران خسارات بیمه‌گزاران خود و حمایت از حقوق آن‌ها است.
شرکت بیمه میهن با شعار “دل‌گرمی به توان هم”، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات برتر و توجه ویژه به نیازهای بیمه‌گزاران، احساس امنیت و دلگرمی را به مشتریان خود منتقل کند.
بیمه میهن  با استفاده از ابزارهای حقوقی و همکاری‌های بین‌المللی، بهترین خدمات ممکن را به بیمه‌گزاران خود ارائه می‌دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار