پرستو صالحی درخواست بازگشت به ایران دارد+ جزئیات

پرستو صالحی با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد.

به گزارش رصد روز، پرستو صالحی با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد.

 

پرستو صالحی در این ویدئو گفت: من چند ماهی است که برای بازگشت به ایران به همراه مادرم از  طریق خانه سینما درخواست داده‌ام. هنوز نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد و روال به چه صورت خواهد بود و چه برخوردی خواهد شد اما سعی می‌کنم خودم را برای آن آماده کنم. دلایل زیادی برای به برگشت به ایران دارم. مادر من در سنی است که زندگی در کشور دیگر برای او دشوار است و در غربت از لحاظ روحی و جسمی آسیب دید. هزینه درمان پلاتین مادرم به علت نداشتن بیمه بسیار سنگین است. دلیل بعدی من شرایط اقتصادی است، من در ایران هم ممنوع‌الکار بودم ولی در حوزه تبلیغات فعالیت داشتم اما با مهاجرتم دیگر از این راه درآمد ندارم. حال من در سه سال گذشته هیچ‌وقت خوب نبوده و من آدم مهاجرت و غربت نبوده‌ام.  پرستو صالحی در پایان ویدئو از مادرش و مردم ایران حلالیت طلبید.

گفتنی است که پرستو صالحی با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید و هم‌اکنون در ترکیه زندگی می‌کند.

 

 

مادر پرستو صالحی خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمّات‌سازی ارتش که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِف او به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود وی گذرانده است.

پرستو صالحی پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر در میان مردم شناخته شد. همچنین، او به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت.

اسطوره‌های او فریدون فرخزاد، محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و دیگران هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است.

پرستو صالحی، در خرداد ۱۳۹۹ در اینستاگرام خود اعلام کرد که به خاطر حضور در مراسم قربانیان انهدام هواپیمایی اوکراین توسط سپاه و پست‌هایش در اینستاگرام احضار شده و اکنون با قید وثیقه آزاد است. او نوشت: از امروز به خاطر تنهایی خودم سکوت می‌کنم، به حرمت موی سپید مادرم سکوت می‌کنم، به خاطر تپش قلب برادرم سکوت می‌کنم. سکوتی سنگین‌تر از فریاد. صالحی از هشتگ‌های ممنوع کار، ممنوع کلام و ممنوع الخروج برای خود استفاده کرده است.

مهاجرت به ترکیه
پرستو صالحی از ایران خارج شد و اکنون در ترکیه ساکن است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار