پرچمداری ذاکر تیموری در کارگاه آینده پژوهی صنعت بیمه

در جریان کارگاه آینده پژوهی صنعت که با حضور چهره هایی مانند گرام کدرینکتون برگزار شد ذاکر تیموری مجری رسانه ملی و روابط عمومی بیمه البرز با اجرایی بی کم و کاست و پربار به زبان انگلیسی تحسین همگان را برانگیخت.

به گزارش رصد روز، روز گذشته شاهد برگزاری کارگاه آینده پژوهی در صنعت بیمه بودیم که این برنامه با استقبال پرشور اهالی صنعت بیمه و با دعوت از میهمانان ویژه و خارجی برگزار شد. از نکات قابل اهمیت در این کارگاه یک روزه که به همت بیمه مرکزی صورت گرفت حضور برخی چهره های خارجی مانند گرام کدرینکتون بود.

دکتر گرام کدرینکتون دارای ۵ مدرک دکترا ازجمله دکترای مدیریت و روانشناسی است. او استاد دانشگاه‌های لندن (London  (Business School) و دوک (Duke) می‌باشد.
دکتر گرام بنیان‌گزار سیستم‌های خلاق مدیریتی در کمپانی‌های gohnson gohnson, Deloite و نویسنده کتاب پرفروش Mind the Gap)شکاف نسلی) در حوزه شیوه‌های غلبه و از بین بردن شکاف نسلی در سازمان‌ها در جهت ایجاد هم‌افزائی و سینرجی بیشتر در کمپانی‌ها می‌باشد. او همچنین بنیان گزار مجمع جهانی جوانان و انجمن سخنرانان حرفه‌ای جهان است.

استاد معتبرترین دانشگاه های اروپا از سرعت تحولات تکنولوژیک به عنوان فرصت طلایی ارتقای جایگاه صنعت بیمه، یاد کرد و افزود: ظرفیت های ابزار جدید فناوری نظیر هوش مصنوعی در پیش بینی اتفاقات آینده بیمه گری و تولید محصولات نوین، اثرگذاری غیرقابل انکاری خواهد داشت.

اما یکی از مهمترین قابهایی که در جریان برگزاری این کارگاه قابل مشاهده بود تسلط بسیاری از مدیران صنعت بیمه به زبان انگلیسی که بدون مترجم خودکار و با واکنش های مناسب به حرفهای این استاد دانشگاه گوش می دادند.

درخشش روابط عمومی بیمه البرز در کارگاه آینده پژوهی

ذاکر تیموری مجری رسانه ملی و روابط عمومی بیمه البرز که بخشی از اجرای خود را به زبان انگلیسی و با لهجه ای قابل قبول و بدون ایراد انجام داد و گاهاً با استفاده از برخی لغات سنگین زبان انگلیسی، هنر خود را به رخ کشید شاید تصویر مهمی از توانمندیهایی را مورد تأکید قرار داد که این روزها در سازمانها و ادارات کشور به شدت مورد نیازست.

اجرای بی عیب و نقص ذاکر تیموری به زبان انگلیسی که حتی می شد حس تحسین چنین تسلطی را در چهره میهمان خارجی این رویداد دید بدون شک ظرفیت های صنعت بیمه و نظام اداری کشور یادآور شد و باید گفت ما نیازمند چنین پتانسیل هایی برای تغییر و پیشرفت هستیم که پرچمداری آن می تواند به دستان جوانان کشورمان باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار