پویش حمایت بیمه معلم از دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سراسر کشور

شرکت بیمه معلم به منظور حمایت از دانش‌آموزان کم‌بضاعت، اقدام به توزیع 2 هزار بسته شامل کیف و لوازم‌التحریر در برخی مدارس مناطق محروم در سراسر کشور کرده است.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم؛ با هدف حذف یکی از موانع تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور، بیمه معلم با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش به توزیع کیف و لوازم‌التحریر در برخی مدارس کشور پرداخت.

در این برنامه که با یاری اداره آموزش و پرورش تمامی استان‌های کشور انجام شد، مدیران شعب بیمه معلم با همراهی مدیران منطقه‌ای آموزش و پرورش در مدارس مختلف حضور پیدا کردند و در حضور مدیران و معلمان این مدارس به توزیع بسته‌های آموزشی شامل دفتر، قلم، کتاب‌های کمک آموزشی و کیف پرداختند.

این اقدام نه تنها به تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه انگیزه و اشتیاق آن‌ها را برای ادامه تحصیل افزایش می‌دهد.

بیمه معلم که همواره خود را عضوی از جامعه فرهنگیان می‌داند، با هدایت مسئولیت اجتماعی خود به سمت توانمندسازی دانش‌آموزان کم بضاعت، در تلاش است از دانش‌آموزان حمایت حداکثری‌ به عمل آورد زیرا باور دارد آموزش و پرورش بنیاد توسعه هر جامعه‌ای است و مسیر آبادانی کشور از مدارس و دانشگاه‌ها می‌گذرد.

2 108 3 98

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار