پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در پيامي فرارسیدن سال‌روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش رصد روزبه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام وی به شرح زیر است:

زن، هستی‌ساز، نظم‌ده و مهرگستر است
سرچشمه‌ی محبت و الطاف داور است

زنان و مادران، ستون‌های پایدار جامعه هستند و با عشق و مراقبت، دستاوردهای بزرگی را برای نسل‌های آینده فراهم ساخته و با اتکاء به قدرت و توانمندی‌های نامحدودشان، پایه‌های پیشرفت و بهبود جامعه را شکل می‌دهند.
تاریخ همواره گواهِ این حقیقت است که زنان پیشوایان تغییر و تحول‌اند و با بهره‌گیری از هوش، استقامت، بردباری و اراده، به ساختارها زندگی همه‌ آدمیان رنگ و ارزش می‌بخشند.
روز زن در گستره‌ی وسیع‌تر و روز مادر در جایگاه ویژه و خاص خود، فرصتی است تا به میراث بی‌بدیل زنان گذشته احترام بگذاریم و به زنان معاصر تبریک بگوییم و برای نقش ایشان در کالبد آیندگان آرزوی رشد و تعالیِ پیوسته و موفقیتی بی پایان داشته باشیم.
این روز نه‌تنها روز تجلیل و گرامیداشتِ مقام والای ایشان بلکه روز اندیشه و تأمل در مسیر پیشرفت و عدالت با یاری‌جستن از دستاوردها و تلاش‌های بی‌دریغ زنان در عرصه‌های مختلف زندگی است.
امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که شاهد آن هستیم که زنان با نقش‌آفرینی خود در کانون خانواده و حیاتِ اجتماعی، زندگی را نسل به نسل، به هنرمندی تمام از شبانگاه تاریک به چراغی روشن در دل تاریخ متصل می‌کنند و چشم‌اندازهای تازه‌ای برای جهان می‌آفرینند.
بدین‌وسیله ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خانواده بزرگ بیمه دانا، روز زن را به بانوان همکار و پرتلاشی که با درایت و دانش خود توانسته‌اند همگام با رهبری و مدیریت خانواده، زمینه‌ساز ایجاد فرهنگ مثبت و همبستگیِ درون سازمانی نیز شوند و همواره در پیشبرد مأموریت، رشد سازمان و بهبود عملکرد این شرکت نقشی پررنگ و اثرگذار داشته‌اند، تبریک می‌گویم و امیدوارم ایشان و تمام زنان کشور عزیزمان، همواره در مسیر رشد و تعالی در حرکت باشند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار