مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در پیامی، شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت:

پیام تسلیت محمد مهدی تقی پور مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت در پی شهادت رئیس‌جمهور آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در پیامی، شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش رصد روز،بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تأثر، خبر شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور محترم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، و هیأت همراه ایشان را دریافت نمودیم. این ضایعه اسفناک و جانگداز، نه تنها ملت شریف ایران بلکه تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را در غمی عمیق فرو برد.

آیت‌الله رئیسی که عمر پربرکت خود را در مسیر عدالت، خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی صرف نمودند، همواره با تلاش‌های بی‌وقفه‌شان به دنبال تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت زندگی مردم عزیز ایران بودند. ایشان با تأکید بر عدالت‌محوری و توجه ویژه به حقوق مظلومین، الگویی از رهبرانی بود که همواره در کنار مردم و برای مردم تلاش می‌کردند.

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم این شهدا و ملت قهرمان ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای شهدای عزیز علو درجات مسئلت داریم. بدون شک راه و هدف بلند این شهیدان والا مقام که همانا عدالت، آزادی و پیشرفت کشور بود، توسط ملت شریف ایران با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت.

اینجانب به همراه تمامی مدیران و کارکنان مجموعه به پرداخت ملت به عنوان یکی از بخش‌های فعال در حوزه پرداخت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال، وظیفه خود می‌دانیم که با تلاش و همت مضاعف در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های شهدای گرانقدر و خدمت به مردم شریف ایران، گام‌های مؤثرتری برداریم.

از درگاه ایزد منان برای شهدای والامقام این حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم خواستاریم.

محمد مهدی تقی پور

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار