حزب الله همیشه زنده است

پیام تسلیت مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در پی شهادت رهبر مقاومت لبنان

دکتر محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن، شهادت دو مجاهد بزرگ و رهبران سرافراز مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل گرانقدر حزب‌الله لبنان، و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حمله ناجوانمردانه رژیم...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)؛ دکتر محسن علیزاده، مدیرعامل ثمسکن، شهادت دو مجاهد بزرگ و رهبران سرافراز مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل گرانقدر حزب‌الله لبنان، و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به بیروت، قلب تمامی دوستداران اسلام و مقاومت را تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 

با نهایت تألم و اندوه، خبر جانکاه شهادت دو مجاهد بزرگ و رهبران سرافراز مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل گرانقدر حزب‌الله لبنان، و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به بیروت، قلب تمامی دوستداران اسلام و مقاومت را به درد آورد.

 

این فاجعه عظیم، ضایعه‌ای سنگین نه تنها برای ملت قهرمان لبنان و ایران، بلکه برای تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است.  شهید سید حسن نصرالله،با بینش عمیق، تدبیر هوشمندانه و شجاعت مثال‌زدنی، همواره در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاد و به عنوان چهره‌ای ماندگار در تاریخ مقاومت اسلامی شناخته شد. سردار نیلفروشان نیز، نمادی از شجاعت، ایثار و فداکاری بود که با ایمان راسخ و اراده‌ای آهنین در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان اسلام، جان خویش را فدای امنیت و عزت امت اسلامی کرد.

 

این مصیبت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت مقاوم لبنان، خانواده‌های معزز شهیدان، و همه پیروان راه مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم. بی‌تردید، خون پاک این شهدای والامقام، همچون تمامی شهدای راه مقاومت، مشعل‌دار مسیر حق و عدالت خواهد بود و اراده‌ی ملت‌های مقاوم را در برابر استکبار و ظلم مستحکم‌تر خواهد ساخت.

 

از خداوند متعال مسئلت دارم که روح مطهر این شهیدان عزیز را با اولیاء و انبیاء محشور ساخته و به خانواده‌های گرامی ایشان و تمامی ملت‌های مقاوم، صبر و شکیبایی عطا فرماید. باشد که راه پرافتخار این شهیدان همچنان با قوت و قدرت توسط یاران و ادامه‌دهندگان مسیر مقاومت دنبال شود و پرچم عزت و آزادگی که توسط ایشان برافراشته شد، همواره در اهتزاز باقی بماند.

 

 

 

دکتر محسن علیزاده

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار