پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی، در پیامی فرارسيدن هفته وحدت، ميلاد با سعادت پيامبر اکرم (ص)، ميلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی، در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، میلاد با سعادت پیامبر اکرم  (ص)، میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

 

 

“بسم رب الشهداء و الصدیقین”

همکاران و مشتریان گرامی

باسلام و احترام؛

فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد فرخنده ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) و همزمانی آن با آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می نمایم.

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. فرهنگ غنی و پربار دفاع مقدس و آموزه های ارزشمند آن ایام، سراسر استقامت، تلاش، اتحاد و همبستگی است.

در هشت سال جنگ تحمیلی و قرار گرفتن ملت ایران در وضعیت ناگزیر دفاعی، با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ثمره ای بالنده از فرهنگ ایثار و خصایل پسندیده ی ذاتی و ظرفیت های فراوانی از هوشمندی، مبارزه، تاب آوری، غیرت و شرافت را به فعلیت رسانده و نشان دادند که در برابر دشمنان این آب و خاک، از هیچ کوششی، حتی بذل جان و مال خود، فروگذار نخواهند بود.

اکنون نیز بر ذمه یکایک ماست تا به سهم خود، با استعانت از آموزه های پربهای دوران دفاع مقدس، با روحیه ای رزمنده و تلاشگر، هم پیمان و هم قدم، تداوم راه مقدس شهدا را در جبهه ی نبرد اقتصادی رقم بزنیم و برای پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی، در مسیر شکوفایی، خودکفایی و رونق و آبادانی این مرز و بوم گام برداریم.

اینجانب نیز فرارسیدن این ایام را به خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه همکاران و مشتریان گرانقدرمان در سراسر کشور تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همگان را از درگاه خداوندمنان خواستارم.

 

وهب متقی نیا

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط