پیام علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان همزمان با آغاز عملیات وعده صادق ۲

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان همزمان با آغاز عملیات صادق 2 پیامی را منتشر کرد.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان همزمان با آغاز عملیات صادق ۲ پیامی را به شرح ذیل منتشر کرد؛

متن پیام بدین شرح است،

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ

سالها شرارت و جنایت رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و نقض قوانین بین الملل و کنوانسیون های حقوق بشری با سکوت تأسف بار جامعه جهانی همراه بود.
جنایتهای این رژیم اشغالگر با پشتیبانی استکبار جهانی و ایجاد چتر امنیتی در شورای امنیت سازمان ملل متحد و تجهیز این رژیم به انواع سلاحها موجب گستاخی بیش از پیش آن شد.
در جنایتهای اخیر و شهادت دکتر اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و سایر سرداران رشید و سرافراز محور مقاومت اشتباه راهبردی و مهلکی بود که اینک با پاسخ کوبنده جوانان غیور و سبزقامتان سپاه سرافراز انقلاب اسلامی و جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی مواجه شد.
مستکبران و ایادی آنها در منطقه، صبر راهبردی ایران را توهم قدرت خود فرض نمودند، غافل از آنکه امتحان اراده ملت بزرگ ایران، عاقبتی خانمان سوز را برای آنها رقم خواهد زد.
تجربه ثابت نموده است هر تجاوزی به مرزهای ایران اسلامی و حقوق ایرانیان با پاسخ کوبنده همراه بوده است و پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای بزدلان صهیونیست خواهد شد و ثابت نمود خون پاک شهدای سرافراز محور مقاومت زمینه ساز آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام است.
اینک ایران اسلامی ملجأ و تکیه گاه و چشم امید امت اسلام است.

دست مریزاد و خداقوت به سپاهیان سرافراز انقلاب اسلامی

علی امرائی
مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار