پیش بینی بورس فردا ۲۵ اسفند ۹۹ / بازار متعادل است

پیش بینی بورس فردا 25 اسفند 99 حکایت از بازار متعادلی دارد. به نظر می رسد بازار در ابتدای کار کمی ضعیف و همراه با برخی از صف های فروش شروع به کار کند اما در ادامه می توان امیدوار بود که شاخص مانند یکی دو روز اخیر سبز رنگ باشد.

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۵ اسفند ۹۹ حکایت از بازار متعادلی دارد. به نظر می رسد بازار در ابتدای کار کمی ضعیف و همراه با برخی از صف های فروش شروع به کار کند اما در ادامه می توان امیدوار بود که شاخص مانند یکی دو روز اخیر سبز رنگ باشد. آنچه که در بازار فعلی مهم است ورود نقدنگی به بازار است که بررسی ها نشان می دهد در جریان معاملات امروز  ارزش معاملات به ۷۵ هزار و ۳۹۹ هزار میلیارد ریال بود. اخبار چند روز اخیر از منابع ارزی و اخبار بین بانکی و توزیع سهام بین متولدین ۱۴۰۰ همگی حکایت از دور جدیدی از حرکت بورس دارند.

 

پیش بینی بورس فردا ۲۵ اسفند ۹۹

چیزی که در مورد بازار فردا براساس نمودار می توان گفت این است که بازار فردا با توجه به تایم فریم یکساعته ای که قابل مشاهده است تحت تأثیر خالی کردن در ساعتهای پایانی معاملات امروز قرار خواهد گرفت و به همین منظور باید گفت در بازار فردا از ابتدا با رشد دو روز اخیر روبرو نیستیم و بازار به دو بخش احتمالا تقسم خواهد شد. در ابتدای بازار برای ابتداغ اردرهای فروش را برای برخی نمادهای شاخص ساز شاهد خواهیم بود اما در ادامه بازار بار دیگر مثبت خواهد شد. البته باید امیدوار بود که این مسئله پیش از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه رخ دهد زیرا بعد از این کسی ریسک خرید را نخواهد کرد. من حیث مجموع بازار فردا نیز مثبت و با نوسان در دو نیمه همراه است. نمادهای تأثیرگذار دو روز اخیر فردا نیز همین وضعیت را خواهند داشت و به نظر می آید که نمادهای کوچک که وضعیت بنیادی خوبی دارند خواهند توانست در بازار فردا حجم نقدنگی را به سمت خود بکشند.

 

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام  در رابطه با بورس این هفته گفت: به نظرم بورس کم کم دارد به سمت تعادل حرکت می‌کند و نکته خوب معاملات این دو روز این است که فشار فروش‌ کم شده است.

این کارشناس در ادامه گفت: فارغ از اینکه بازار مثبت است یا منفی، بورس نیاز به حجم خوردن دارد و به نظرم، ۸۰ تا ۹۰ درصد سهم‌های بازار تا آخر هفته متعادل می‌شود و صف فروش آنها جمع می‌شود.

این کارشناس، بازار فردا را ادامه معاملات امروز دانست و گفت : بورس به سمت تعادل حرکت می‌کند و شرایط بورس در روزهای باقیمانده سال مثبت است.

ارزش معاملات امروز ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان همراه با معاملات اوراق دولت بود و حجم معاملات امروز بازار سهام ۱٫۵۸۰ میلیارد سهم بود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار